Paar vraagjes baby 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door corina1989, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hallo!

Ik heb een paar vraagjes over mijn dochter van bijna 6 maanden.

1. M.aaike heeft al sinds dat ze 2 weken is, harde ontlasting. Dit ging daarna een tijdje goed met Omeo, maar na de overstap naar Pepti (en nu Neocate) is het weer hard. Op advies van de KA konden we met lactulose beginnen en hebben dit ook gedaan. Maar dit zorgde alleen maar voor krampen/buikpijn en géén zachtere ontlasting. Dus weer mee gestopt. Nu gebruiken we VSM Kindicol druppels. Dit leek eerst goed te gaan. Ze poept nu 1x in de 3 dagen ipv 1x in de 5/6 dagen. Maar nu waren het vanmorgen weer 2 grote keutels, waarbij ze gilde tijdens het persen.
    M.aaike krijgt al dagelijks fruithap (ong 3 'ijsblokjes') en groente (hoeveelheid wisselt, soms wil ze dit niet). M.aaike krijgt 4 flessen van 190/6.
    Kan ze nu ook ander drinken krijgen? En wat is dan het beste? Ik weet nog, dat toen we M.aaike extra water gaven ivm warm weer, dat ze het niet eens was toen de fles leeg was (50cc).

2. M.aaike sliep steeds enorm veel op een dag. Nog altijd tussen iedere fles minimaal 2 uur. Maar dit is voorbij. Ze gaat nu langzaam naar 2 slaapjes toe geloof ik. Wat is jullie ritme daarin? M.aaike krijgt nu vaak fles om 7u, 10.30, 14.30, 18.30. En ze slaapt van 8.30 tot 9.30. En van 11u tot 14u. En vaak van 16u tot 18u. Nu wisselt dit nog wel eens.

3. M.aaike heeft Neocate voeding ivm verdenking KMA. Als ze 9 maand is, krijgen we een provocatie test.
    Kunnen wij binnenkort een broodkorst proberen van koemelk vrij brood?

Zal sommige vragen ook mee nemen naar de KA, maar daar hebben we over 3 weken een afspraak mee.

Deel Deze Pagina