Te lage temperatuur?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patricia1983, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hoi, hoi,

    Deze cyclus ben ik begonnen met temperaturen. Vanaf dag 1 t/m nu ligt mijn temperatuur steeds tussen 36.0 en 36.5. Ik heb echt het idee dat mijn temperatuur niet gaat stijgen. Kan dit betekenen dat ik geen eisprong heb? Of moet 'ie nog komen? Gemiddeld duurt mijn cyclus 30 dagen.

    Of welke manier temperaturen jullie? Kun je ook gewoon via je mond temperaturen? Of is dit niet betrouwbaar genoeg?

    Hopelijk kunnen jullie me meer vertellen hierover!

    Liefs
     
  2. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Kijk effe bij de informatie over temperaturen. Misschien wordt je daar wijzer van! Wat ik weet is dat je elke morgen als je wakker wordt direct je temp moet meten, het liefst in je rectum. Dit is het meest betrouwbaarst :)
    Succes ermee :)
     
  3. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ga ik doen! Dank je!
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kan nog komen hoor...gewoon goed klussen dan weet je in ieder geval dat als je een temperatuur stijging wel meet de aankomende dagen (mits je lekker geklust hebt) dat je in ieder geval "op tijd was" :)
     
  5. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ja ik denk dat je eisprong nu wel spoedig zal komen, om de ene dag 'babydancing' en dan speel je op zeker.
    Succes,
    Miel
     
  6. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    haha, 'babydancing'! Dat is een leuke! We doen ons best :oops: . Vanochtend een temperatuur van 36.2. Dus nog geen eisprong :( . Wel heb ik sinds gisteravond wat menstruatie-achtige krampjes. Misschien dat dat iets te maken heeft met m'n eisprong? We wachten gewoon af :rolleyes:

    Liefs
     

Deel Deze Pagina