hoi kwebbeltje ik heb even een paar vraagjes. binnenkort ga ik de kinderwagen opmaken maar wat voor lakentje en overtrekje moet er in. is dat voor een wieg of zijn er speciale voor kinderwagens. past die van de wieg ook. en in het overtrekje van de kinderwagen moet er een dekbedje of een dekentje in. ik ga in de winter bevallen. mag een stootrand wel of niet in een ledikantje. is alleen stukje aan de zijkant en aan de hoofdkant? wat moet er eigelijk in een vluchttas, heb al overal gezocht maar overal staat weer iets anders. sorry voor de vele vragen. alvast bedankt voor het antwoorden groetjes moppie
Voor de kinderwagen ka je vaak spullen voor de wieg gebruiken. of je een dekentje of dekbedje wil gebruiken is een eigen keus. Vaak volsaat een dekentje, je hebt immers ook de afsluitbare hoes van de wagenbak zelf. Stootrand zou ik niet doen. Er is altijd een kans dat ze er met het gezichtje tegenaan rollen. Vluchttas: als je via de zoekfunctie op vluchtkoffer zoekt kom je vele topics tegen. Zo kom je denk ik een heel eind e weet je wat erin moet. Ilja