Hoi meiden, Al vanaf het begin van mijn zwangerschap ben ik al heel veel aan t dromen. Het begon met hele leuke mooie dromen, maar nu worden ze steeds enger en heftiger en de dromen slaan echt totaal nergens op! Ik wordt verder niet angstig wakker ofzo, besef dan ook gelijk dat het maar een gekke droom was, maar zodra ik dan weer verder ga slapen gaat diezelfde droom weer gewoon verder, zo bizar! De meeste dromen, ook al zijn ze nog van een paar weken geleden kan ik echt zo navertellen, echt bizar! Hebben jullie dit ook? En gaan jullie dromen dan meestal over de baby, of juist over hele andere dingen? Liefs engeltje
Hier nog zo 1! Vaak kan ik me alleen herinneren dat het heel vreemd was. Overigens gaan mijn dromen over echt van alles. Misschien dat het in een later stadium van m'n zwangerschap wel over de baby gaat.
Ik heb het ook. Heb het normaal gesproken ook maar nu zijn ze veel intenser en idd..als ik wakker word en dan weer verder ga slapen gaat de droom (vaak helaas) ook weer verder..van de week nog een droom gehad over dat me oma dood ging...bah bah bah...
Nou,ik heb vannacht ook zo vreemd gedroomd! Ik was aan het bevallen,niets geks misschien, Maar ik beviel van een Pandabeertje!??? Hoe kom je erop!!!hahahaha
Ik droom ook veel intenser hoor. Over van alles en nog wat. Ik ben wel altijd zwanger, maar kan ook zo uit een vliegtuig springen ofzo. Word vaak wakker met een glimlach omdat het allemaal zo bizar is.
Ben blij dat jullie het ook hebben dan haha. De ene keer gaat t hier over dat we ipv een auto ineens een oude schoolbus hebben, maar dan in het lichtblauw en vannacht moest ik op controle bij de gyn in t buitenland. Er waren allemaal kleine kamertjes waar allemaal zwangere vrouwen lagen, je moest er blijven slapen en iedere dag zou er iemand komen kijken. Er was een vrouw bij waarvan haar kindje tijdens een echo werd gestolen door de gyn en toen kwam de politie vragen of ik iets had gezien... Ik wilde toen ook heel graag naar huis, maar dat mocht niet van Lucas uit gtst ( mijn gyn, ja echt te bizar voor woorden ) hij wilde een echo bij mij maken en zei dat mijn kind van hem was, voordat hij de inwendige echo kon maken brak er brand uit en kon ik vluchten, maar hij bleef me maar achtervolgen. Uiteindelijk heb ik me kunnen verstoppen bij de mac donalds hahaha echt hoe verzin je zoiets?
hahahahahahahahahahah dat is echt een bizarre droom!! lig helemaal dubbel hier maare geen paniek want ik heb ook van die rare dromen hahaha. ik heb trouwens vanacht gedroomd dat ik samen met mijn ex bij een tattooshop was omdat ik een tattoo wilde en hij helemaal onder de tatto's zat (zit) maar hij was heel dominant en ik durfde niet zo goed nee te zeggen enzo, en hij zat ook aan de drugs terwijl ik een tattoo aan het uitzoeken was...heeeel vreemd...haha en ineens zat ik in een roze kleine mini auto en wilde ik wat uit me tas pakken, paracetamol maar ineens had ik me hand vol me gekleurde m&m;s en wist ik niet meer welke nou paracetamol was dus stopte ik op de vluchtstrook zodat mijn moeder die elk moment langs kon rijden ook op de vluchtstrook kon stoppen om de paracetamol te zoeken...maar na 10 min dacht ik dat ik mijn moeder in haar auto gemist had want het duurde wel erg lang voordat ze er was, en ik stond maar te zwaaien langs de vluchtstrook...heeeeeeeeel vreemd allemaal hahahaha
Hahahaha, misschien moeten we hier maar het bizarre dromen topic van gaan maken Echt niet normaal wat die hormonen allemaal met je kunnen doen he Zijn er nog meer mensen die dromen willen delen?
Ja hier ook enorm veel dromen. Tot in detail. En kan ze onthouden. Laatst gedroomd een miskraam te hebben, ik pieste bloed. Zag het vruchtje die ik verloor en de ingewanden daarvan. Maar ik was rustig en zei tegen m'n man, ik wil gelijk door met een cryo terugplaatsing. Toen ik wakker werd had ik nog een paar seconden nodig om te beseffen dat het een droom was! Was er de hele dag van slag van . Oh en ineens ook over m'n ex gedroomd, bah! En achtervolgingsdromen passeren ook vaak de revue......
@ zonnestraal: jeetje wat moet dat een heftige droom geweest zijn zeg! Gelukkig maar dat je er uiteindelijk achter komt dat het maar een droom is! T gekke is dat de meeste dingen die in mijn dromen gebeuren in het echt natuurlijk nooit zouden kunnen, maar er komen wel ook echt mensen en dingen in voor uit mn directe omgeving. Vooral mn werk komt nogal eens om de hoek kijken. Van de week hadden we de opening van onze snoezelruimte waarbij er ook pers aanwezig zou zijn, dus ik had een paar dagen ervoor mn haar enzo geverfd om er goed uit te zien. Die macht ervoor droomde ik dus dat ik me mega had verslapen,wat ik al supererg vond, maar ik moest toch echt even douchen om goed wakker te worden en wat bleek? De shampoo die ik had gebruikt was geen shampoo, maar blondeersel( terwijl ik zelf kastanjebruin haar heb. Ik zag er dus niet uit toen ik onder de douche vandaan kwam, allemaal blonde strepen verschrikkelijk! Was helemaal in paniek en toen ging mn wekker haha
Oeh, ik herken het hoor! Heel nare dromen soms. Ik droomde over de man van en vriendin die plotsing overleden was. Zij is ook hoogzwanger net als ik en heeft al een zoontje van 2 jaar. Ik weet nog hoe vreselijk verdrietig is was in mijn droom en barstte ook in tranen uit toen ik wakker werd. Vreselijk! Ik denk dat die droom te maken heeft met mijn eigen angst om al die spannende dingen van bevallen en een kleintje verzorgen en opvoeden alleen te moeten doen. Ik voel me kennelijk toch kwetsbaarder. Maar soms ook maffe en grappige dromen die voor mijn gevoel heel lang duren en heel echt zijn. Ik kan ze ook zo terugvertellen.
@ zweden: dat is wel een heftige droom ja, ze kunnen echt zo echt zijn he! Maar meis, je zult vast een goede alleenstaande mama worden hoor!
@engeltje: lief je reactie! Maar ik bedoelde niet dat ik een alleenstaande moeder ben. Ik heb een lieve man gelukkig. Maar door die zwangerschap en alles wat er op me afkomt voel ik me best kwetsbaar en ben ik heel blij dat we samen zijn. Ik moet er niet aan denken om het alleen te moeten doen, snap je? Maar jouw droom over die haarverf kun je beter hebben dan mijn nare droom, haha! Bizar toch wat je kunt verzinnen ´s nachts...
Oh, nou gelukkig maar dan haha! Ja de meeste van mijn dromen kan ik gelukkig om lachen! En van dat kwetsbare snap ik hoor? Er komt nu zoveel op je af! Bij mij is het nog een voordeel dat ik veel ervaring heb met baby's omdat ik op een kdv werk, al zal t met je eigen kindje toch wel heel anders zijn! Maar ik zie in mijn werk ook zoveel onzekere ouders, die het idee hebben dat ze t helemaal niet goed doen. Vraag me soms echt af of ik ook nog zo onzeker ga worden...
ik droom steeds dat ik mn kinderen( 5 en 7 jr) vergeet. dan ben ik druk of gewoon op visite bij iemand en vergeet ze gewoon van school te halen! elke keer! raar....
Hey dames, Ik heb ook hele rare dromen. Altijd al gehad. Maar nu nog erger. En ook eigenlijk meer nachtmerries. Soms word ik wakker en doet mn maag pijn van de spanning. Is dit slecht voor je baby? Want ze zeggen toch als jij gestresst bent dat het niet goed is voor de baby. Thanks!
@ tresje: gelukkig maar dat t in je dromen is haha @ xOxO : heb echt geen idee, denk wel dat de kleine er wat van meekrijgt, maar of het echt slecht is..... Gelukkig is die spanning van een droom maar heel even. Je droomt alleen in de laatste seconden vlak voor je wakker wordt, al lijken die dromen soms uren te duren!
@engeltje23 Ja dat is zo dat je dromen maar kort duren (dat je de droom doorhebt). Dat stelt me wel weer gerust! Ik moet ook 2-4 keer per nacht plassen en omdat ik dus nachtmerrie heb, durf ik me bed niet uit (haha)