hoi hoi, mijn zoontje van 14 weken heeft nog steeds last van krampjes, overal lees ik dat het met 3 maanden verdwijnt, bij hem dus niet. het is vooral s avonds eens een heftige aanval, is wel snel te troosten, maar tis zo zielig. nu krijgt hij soms krampen tijdens het drinken zelf, even wachten, dan verder drinken en drinkt fles toch nog leeg. komt dit omdat hij te gulzig drinkt of is het eerder toevallig? hij drinkt ze op op ong 20 min. drinkt wel met grotere speen wegens verdikte melk voor het weergeven van melk. als ik kleiner gaatje gebruik is het te moeilijk voor hem, zuigt dan 1 uur aan fles. ik zou es met venkeldruppels willen beginnen. tot hoelang kunnen ze krampjes hebben eigenlijk? groetjes
Hoi Katje, Vervelend dat je zoontje nog steeds zoveel last heeft van krampjes. Zo rond de 3 maanden wordt het meestal iets minder. Misschien pas bij 4 maanden, in ieder geval wanneer de darmen beter volgroeid zijn. Het is ook bij elk kindje anders. Het drinktempo van je zoontje is nu goed, daar hoef je niks aan te veranderen. Er zijn ook homeopatische druppeltjes van VSM te koop die misschien kunnen helpen. Hopelijk worden de krampjes snel minder. Groetjes Linda