die ellendige kiezen :x

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tessa321, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Onze dochter is alweer even wakker door de pijn van de door komende kiezen. Heb alweer paracetamol gegeven. Maar wat hielp bij jullie nu goed om de pijn te verzachten?

Alvast bedankt,
    Tessa

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Helemaal niks ;)

Ook een paracetamol, maar meer ook niet. Al die smeersels etc klinken leuk, maar doen niet zoveel. Af en toe bij mij in bed leggen hielp ook. Niet dat ik iets kon doen, maar hij leek er wel rustig van te worden en verder te slapen.
    Je moet er even doorheen....

(Ik zou je graag iets anders vertellen, maar dat heb ik niet)

3. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Haha, bedankt voor je snelle antwoord. Uiteraard had ik iets anders willen horen ;)
    Nu al om 5 uur wakker ipv 9.15:$
    Ze wil overdag ook niet meer slapen dus dat zal wel een feest worden vandaag.

De jongste en oudste wisselen elkaar wel netjes af in de nacht, ben kapot! Hoop daarom dat er nog wel iemand een goede tip heeft....

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Paracetamol hier ook, als ze echt oververmoeid is paar dagen achter elkaar. Ik smeer ook dentinox, geen idee wat dat precies doet maar dl is ook gevoelig voor de aandacht die daaruit blijkt voor haar pijn, zegmaar.

En ze wil veel waterijsjes, kleine potjes appelmoes uit de koekast, koele drankjes etc. Hier pas een halve kies door, nog 3 te gaan pfffffff.

5. Proudmommy80

Proudmommy80 Actief lid

17 okt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb het idee dat Dentinox wel werkt bij mijn zoontje.

6. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Dentinox bevalt lidocaïne, dat spuiten ze in het ziekenhuis ook in je als ze je willen verdoven (bijv om te hechten) werkt heel goed, nadeel is daar het maar kort werkt.

Ik mag ook helemaal niet in haar mond kijken, heb 1 klein hoekje gevoeld van de door komende kies, verder ook nog 3 te gaan :(
    Volgens mij zag ik net wel een afte op haar onderlip aan de binnenkant zitten. Iemand daar nog ideeën voor?

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik kreeg dentinox niet in de mond bij mijn zoontje hoor! Mocht niet eens in z'n mond kijken... Tandenpoetsen was een drama. Nu alle kiezen erdoor zijn is het weer allemaal over met de drama :)

Deel Deze Pagina