Hallo dames! Mijn zoontje is een echte draaitol in zijn bedje. Nu hij wat groter wordt levert dat "problemen" op. Zo kan ik s'nachts een paar keer naar meneertje toe gaan om hem juist te leggen in zijn bedje. Hij wordt dan huilend wakker omdat hij zich vast heeft gedraaid tegen de spaken. Hebben jullie kindjes dit ook en is er wat aan/tegen te doen?
Ons jochie deed dat ook. Maar die bleef wel slapen in die posities. Elke ochtend weer een verrassing Heb je hem al een slaapzak aan? Dan is de kans kleiner dat de voetjes tussen de spijlen komen.
Hij heeft inderdaad al een slaapzak aan. Het is meer dat hij overdwars vast komt te liggen dan dat hij met zijn voetjes vastzit. Dan wordt hij wakker van het bonken met zijn hoofdje tegen de spaken.
mijn zoontje heeft dat ook, soms hoor ik gewoon een bonk..maar hij slaapt verder...maar heeft ook wel es nachten dat ie ineens schrikt hoor,...niet veel aan te doen, ja je zou eventueel beschermers kunnen aanschaffen...maar ik dnek dat ze er wel aan wennen, en "netter" gaan slapen met de tijd haha
onze dochter ligt ook zelden stil.. ik leg haar voor dat we naar bed gaan goed en dan ligt ze 's morgens meestal weer andersom Ik hoor 's nachts weleens een bonk, tot voor kort begon ze te huilen maar nu niet meer ze is dan wel meestal ook wakker en draait zelf goed en slaapt vanzelf weer verder..
Hebben we ook een tijdje gehad, maar ging vanzelf weer over. Hij slaapt nu nog steeds lekker in z'n ledikant.
mijn dochtertje doet dit ook zij word er soms van wakker soms niet ze ligt altijd wel anders in haar bedje maar ze legt zich wel vanzelf terug goed en slaapt dan verder
we hebben hem in campeerbedje gedaan met matras van ledikant. met 1 jaar oud moest hij weer terug in ledikant dan heb ik hoofdbeschermers gekocht.
hier ook even gehad rond die leeftijd. Nu blijft ze meestal aardig op haar plek liggen, ze ligt hooguit bovenin boven de dekens.