Welke voedings-bh vinden jullie fijn ?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Cos, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    2,687
    0
    0
    Ik heb er meerdere gehad maar allemaal vind ik ze niet echt geweldig.. Ik heb ook een tijdje mn gewone bh's weer gebruikt maar dat is ook niet handig.

Op dit moment heb ik van die wonderbra's aan zit wel lekker en geeft voor mij genoeg steun.

Welke vinden jullie het fijnst ?

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

Oct 8, 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigen bh's laten ombouwen tot voedingsbh's (omdat ik een prothese-bh heb). Heerlijk!!

3. prettymum

prettymum Niet meer actief

Van Agathe et ses princes, een Belgisch merk, erg mooi, ze zijn ook te koop bij webshop van ikbenmama. Verder van Mammae. Probleem bij mij is wel dat de meeste beha's tot cup F gaan en ik heb een H. De Mammea heeft er een in H die is zelf wat strak. Inmiddels heb ik hiervoor de oplossing gevonden. Bij de webshop van prolacta extenders besteld voor drie euro, zo kun je de omvang zo groot maken als nodig. Misschien kun je ook even googlen naar een lacratiekundige in de buurt, kan zij ze voor je bestellen en heb je geen verzendkosten. Ik vind dit echt zo fijn want voorheen liep ik in gevalletjes van de Hema die maar tot cup D gingen, of in zo'n ongelofelijk niet sexy maar wel degelijk ding van Anita, waar ik echt ongelukkig van werd. Voel me nu weer mooi :)

4. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Ik koop mijn voedingsbehas bij lingerievoortwee.nl. Daar hebben ze behas tot cup L ofzo. Ik heb een smalle omvang maar een grote cupmaat en kan dus echt nergens slagen, maar daar wel. Zeker een aanrader om even te kijken!

Edit: ze hebben er ook hele mooie kanten voedingsbehas!

5. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ik ben een erg grote liefhebber van de voedingsbh's van HOTmilk. Zijn er ook in grote maten en zijn erg mooie bh's.

Via de site lingerievoortwee.nl zijn ze ook te bestellen en moet zeggen dat die wel heel erg fijn zijn om bij te kopen. :)

6. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Ik gebruik de voorgevormde naadloze van Noppies, helemaal super! Wit, zwart en huidskleur!

7. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Noppies voorgevormd.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik ook :)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heerlijk simpel van de Hema....bevallen mij prima. Maar ik heb ook geen grote cupmaat dat scheelt denk ik wel.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Prenatal voorgevormde :)

11. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik ook die van Noppies, voorgevormd en met beugel. Wel beetje onhandig omlaag te trekken voor het voeden trouwens, maar ik vind het zelf belangrijker hoe hij zit als ik m aan heb..

12. Momae

Momae Actief lid

Sep 26, 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Livera huismerk. Die hadden ze tenminste ook voor cup B (hema werd te groot....)

13. krabbeke

krabbeke Actief lid

Jun 30, 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Livera en Hema. bevallen beide goed en zijn betaalbaar. Maar ook hier geen grote cupmaat, ik weet niet of ze bij een grotere maat ook fijn zijn.

14. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier ook hema..
    die van noppies vond ik wel mooi eruit zien, maar lijkt me totaal niet handig als je hem los hebt "geklikt", dan heb je zo'n grote harde flap;)
    wel mooier onder een truitje idd

15. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn lievelingsbeha's waren van hotmilk.
    Verder had ik er een paar van Anita. Niet zo mooi als die andere, maar wel comfortabel.

Grote maat (cup F), dus gewone van Hema, livera, prenatal of dat soort merken waren absoluut geen optie.

16. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik vind de voedingsbh's van de HEMA de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben, functioneel en fijn in gebruik. Daarnaast ben ik weg van Bravado, Hotmilk is oke maar minder fijn dan Bravado (met name de clipjes), de Mammae vind ik erg tegenvallen.

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

Jan 29, 2011
    873
    2
    18
    Ik vind de hotmilk bh's erg fijn en ook nog eens mooi met bijpassende slipjes/strings.
    Echter de reguliere voedingsbh's van de hema vind ik ook fijn.
    (heb trouwens maat 80D)

18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hotmilk vond ik fijn en mooi, Noppies voorgevormd vond ik pas toen het voeden wat makkelijker ging fijn, want het is inderdaad een onhandige flap die in het begin in de weg zit. Datzelfde probleem had ik met een voorgevormde van Prenatal.
    Mammae vond ik uiteindelijk ook wat tegenvallen. (zeker voor die prijs...)

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb die van kruidvat. Vind hem erg fijn zitten :)

Share This Page