Clearblue digitale ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb een cyclus van ongeveer 26 dagen. Nu ben ik op dag 8 gestart met de ovutest. Vandaag zit ik op 11 van m'n cyclus en heb ik nog geen positieve ovutest. Nu geloof ik best dat die nog komt, maar ik had echt verwacht mijn ei nu al te hebben. Mijn ei is dus later dan ik dacht.

Hebben meer mensen deze ervaring?

Pim

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    14 dagen voor je ongi is meestal je ei sprong... Dus hij moet nog komen...

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat weet ik ook, maar dat is niet mijn vraag.

Pim

4. Hoi Pim, ik gebruik die ook en heb cyclus van 26 of 27 dagen. Ik heb meestal op dag 13 of 14 een positieve ovulatietest en een korte lutteale fase.
    En van die 14 dagen klopt ook niks van. Is maar een puur gemiddelde.
    In mijn album heb ik ook een foto ervan. heel lang negatief, dan ineens positief. dat heb ik iedere maand.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tia niet je vraag maar ze heeft wel gelijk (gemiideld)en als je nu op dag 11 zit dan zou het dus kunnen zijn dat morgen je ei is

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    heb je eerder je ei gevoelt dan ?

Groetjes

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Pim, om eerlijk te zijn heb ik zelf bijzonder slechte ervaringen met de digi-ovu-testen van CB. Bij mij bleef hij ook negatief, terwijl ik met een gewone test van CB wel een dikke positieve streep had (dikker en donkerder dan de teststreep). Ik ben er dus niet tevreden over en ik zou er zeker niet op vertrouwen dat het de juiste uitslag geeft. Ik ga gewoon weer voor de normale tests.

Succes meid.

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Anouk, ik gebruik ze nu om even te kijken of de waarneming van mijn baarmoederslijm klopt. We klussen dus gewoon om de dag nu ook al. Wat dat betreft verlaat ik me niet helemaal op de test. Ik gebruik ze omdat je deze met ochtendurine mag doen. Anders vind ik het veel te veel gedoe worden als ik er echt bewust rekening mee moet houden met drinken en plas ophouden.

Desiree, dank voor je reactie. Jouw ervaring is dus ook dat je luteale fase dan wat korter is dan de gemiddelde.

Pim

9. klopt, 11 of 12 dagen, nooit langer geweest ook.

10. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Mijn luteale fas is ook korter, zo'n 11 dagen. Kwam ik ook achter met die testen. Kan dus zijn dat je ei nog komt, en over paar dagen wel posi test.

11. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Hoi, ik heb meestal cyclus van 27-28 dagn, en ben op dag 12 begonnen met de test tot en met dan 20 EN NIKS
    HOE KAN DAT NOU TOCH>?
    En nu zit ik op dat 31 in mijn cyclus en heb niks geeen bloed, wel steekjes maar meer niet, eerder meer wit slijm.
    Op dag 17 had ik wat licht roze verlies, maar door al die negatieve ovulatietesten weet ik nu niet of ik wel die zw.test moet gaan doen... Wie heeft een beetje een antwoord voor mij

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Manny,

Ik ben wel benieuwd naar wie een antwoord heeft.
    Heb deze cyclus nl ongeveer hetzelfde :(

Mijn gyn vertelde me dat ik vorige week vrijdag mijn eisprong moest hebben en 5 dagen ervoor en 5 dagen erna getest met clearblue digitaal maar geen smiley....

Groetjes Elke

13. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Hoi Elke, Irritant he? ik zit zelf in tweestrijd met die test doen, heb vaker teleurstelling gehad, ik hoop dat ie raak zal zijn nu vind het wel erg raar gaan.....raak ervan in de war wanneer dat ei nu komt enzo..
    Groetjes manon

14. Dag 12 is ook een beetje te laat om te beginnen. Het had net zo goed kunnen zijn dat je ei toen al is gesprongen en dat je een lange lutteale fase hebt.

Maar misschien heb je een cyclus overgeslagen, of is je cyclus veel langer deze maand. Aangezien je nu ook overtijd bent? ZW test kan je altijd proberen als je het zeker wilt weten.

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo ik wou even zeggen dat ik heel veel geld over de balk heb gegooid met die digitale test van clear blue ovulatie testen idere maand twee doosjes door ik teste twee keer per dag netjes urine ophouden enz.... maar niks niet één keer positief, gek werd ik er van en nu heb ik on line simpele testen besteld en ja hoor gewoon een dikke streep op dag 14 dus goedkoop is niet altijd duurkoop succes dames met testen

16. Dat is zo puck hoor vaker dat sommige vrouwen nooit posi testen met cb en met andere wel. daarom is het altijd handig om meerdere merken te proberen als je bij 1 merk nooit resultaat krijgt.

17. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Ik ga nu van de langste uit, zit wel in stress ga morgen denk ik testen

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Bij mij werkt de CB ovulatietest dus goed. Had vandaag een smiley op de test. Cyclus dus mooi op orde. Nu goed ons best doen!

Pim

19. Dan weet je wat je te doen staat ;)

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Pim,

Dat is goed nieuws, dus:

WEG ACHTER DE PC > WERK AAN DE WINKEL ;)

veel succes!

Groetjes Elke

Deel Deze Pagina