Ik had altijd cyclus van ongeveer 40 dgn en na 1,5 jaar ben ik doorverwezen door de huisarts ivm uitblijven zwangerschap en bleek ik geen goede eisprong te hebben. Hoop natuurlijk dat dat voor jou niet het geval is. gr vruchtje
Zoals je onderaan mijn bericht kan zien is mijn kortste cyclus 42 dagen geweest. Het komt helaas wel meer voor hier op het forum... Je kan weinig anders doen dan geduld bewaren..
Ik heb 2 rondes achter de rug, de eerste cyclus was 34 dagen en de 2de cyclus was 38 dagen. Ik ben benieuwd wat de volgende ronde gaat brengen...
hier ook een met eerste cyclus va 42 dagen laatste vbanner staat op 28 dagen dus tel maar uit weer lange cyclus. heb maandag nega getest.. groetjes mik
Hier ook lange cyclussen (zie onderschrift)...de laatste was 28 dagen...ben benieuwd hoelang de huidige gaat zijn..zit nu op dag 24. @Mama2801...hoe ben je er achter gekomen wanneer je je eisprong hebt?
Hoi Ik weet ook niet wanneer ik eisprong heb. ben begonnen met 27 dagen toen 28 dagen teon 36 dagen en nu 38 dagen laatste keer. Ik ga er van uit nu dat het tussen dag 14 en 24 is of zelfs 26. Flink klussen dus. Heb afgelopen maanden niet op de juiste dagen geklust stopten rond de 14 a 18 dag met klussen en heb blijkbaar late eisprong