Hallo meiden Ik ben vorig jaar augustus bevallen van onze eerste zoon. Na een traject van bijna 2 jaar en 1 behandeling was ik zwanger. 4 weken na mn bevalling begonnen met mycrogynon 25. Deze is automatisch vervangen voor een ander merk.. Sindsdien heb ik echt 0,0 zin in seks... Meer dames in het zelfde schuitje? Ik wil graag een 2e.. Met name omdat de eerste zo lang liet wachten. . Ik stop nu met de pil en dan gaan we met condooms werken 😯😕 hopelijk is dit de oplossing. ..
Ja, de pil is hier ook slecht voor mn libido. Het mirena spiraal trouwens ook... Hormonen he... Wij hebben heel lang condooms en/of kalender methode gebruikt. Altijd succesvol ( Met de kans op zwangerschap in gedachten natuurlijk maar dat was welkom geweest! )
Ook hier enorm herkenbaar, weer gestart met de pil na dat de borstvoeding gestopt is 2 jaar geleden. Nu is mijn libido gedaald tot 0,0... Vreselijk! Het leunt ook zwaar op onze relatie. Ik heb nu besloten met m'n vriend om na deze strip (over 7 dagen) te stoppen met de pil, kijken wat mijn gevoel doet. We gaan over op condooms! Hoe hebben jullie dit ervaren?
Mijn man heeft zich vrijwillig later steriliseren, want dan hoef ik niet meer aan de pil. Dat is veeeeeel beter volgens hem Zegt genoeg, denk ik