zwanger of toch niet ??

Discussion in 'Anticonceptie' started by christel177, Feb 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. christel177

Feb 20, 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik weet niet goed wat er nu aan de hand is, misschien heeft iemand het zelfde meegemaakt of ideeën en tips.
    Begin december heb ben ik 4 dagen te vroeg gestopt met de pil omdat er in een keer een bloeding was die maar heel kort aanhoude 2 dagen heel matig.
    Toen werd ik begin februari snachts wakker dacht dat ik in mijn bed aan het plassen was maar nee ik verloor veel bloed.
    Toen maar met de pil begonnen want was ondertussen bij de HA geweest en nee niet zwanger wel alle symptomen maar nee niet zwanger.
    Nu weer in de stop week maar vertrouw het helemaal niks.
    Sochtens misselijk en overgeven en alles word zwart voor mijn ogen net of ik ga flauw vallen dan ga ik even op bed liggen dan trekt dat weer weg.
    Borsten die pijn doen en familie en vrienden zeggen allemaal dat ik een dikke buik heb dat vind ik zelf ook maar dacht dat het komt omdat ik aan het aankomen ben maar eet het zelfde als normaal maar kan toch wel.
    Verschrikkelijk moe en emotioneel en een raar gevoel in mijn buik. En last van maag zuur de meest klachten die ik heb zijn klachten die ik nooit heb behalve bij mijn vorige zwangerschap!
    Tot nu toe heb ik het vertrouwen in de HA gelegd maar begin er nu toch strek aan te twijfelen.
    Zou ik dan toch zwanger zijn???

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    We hebben geen glazen bol meid.
    Even maar de winkel en een testje doen, dan weet je het.

3. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,916
    2,779
    113
    Female
    Heb je zelf al een test gedaan..?
    Je hebt 2 opties wanneer je de pil bent vergeten in week 3:
    - Vergeten pil innemen, stopweek overslaan en gelijk dus doorgaan met volgende pilstrip. (was bij jou geen optie meer na 4 pillen te zijn vergeten)
    - Direct stoppen met huidige pilstrip en na 7 dagen gewoon weer opnieuw beginnen met een andere pilstrip (stopweek vervroegd).

Dus als jij na 7 dagen bent begonnen met een nieuwe strip, was je veilig. Zo niet, dan was je flink onveilig!

Ik zou gewoon even zelf een testje halen als je het niet vertrouwd ;)

4. christel177

Feb 20, 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb al test gedaan maar negatief.

ben in december tevroeg gestopt met de pil omdat ik bloeding had heel licht en 2 dagen maar.
    toen heb ik op menstruatie gewacht die kwam maar niet begin februari had ik toen die hevige bloeding snachts omdat testen negatief waren toch maar begonnen met de pil maar er klopt gewoon iets niet omdat ik al die klachten heb en ik dacht dat gaat wel over maar nee gaat niet over.
    en heel raar krijg gewoon een dikke buik :S met raar gevoel :S

ik weet het niet

sorry helemaal vergeten te vermelden

Share This Page