Van 14 tot 28 augustus kom ik twee weekjes naar Nederland (Spijkenisse) met mijn meiden. In eerste instantie wilde ik mijn eigen wagen (mutsy transporter) meenemen met enkel de maxi cosi maar ik besefte me dat we een aantal dagjes weggaan, naar pretpark, speeltuin etc. en dan wil ik de jongste (dan 2 mnd) niet de hele dag in de cosi laten zitten. Bovendien heeft mijn moeder ook geen wiegje staan voor de kleine om in te slapen. Ik heb dus een reiswieg nodig. Nu kan ik die zelf meenemen maar dan wordt het zo'n gesjouw met alle bagage en 2 kids in mijn eentje. Ik land met het vliegtuig in Parijs en moet het laatste stuk met de auto. Ik ben ook bang dat de reiswieg erbij niet gaat passen. Kortom, het zou heel handig zijn als ik voor die periode in Nederland een wagen kan krijgen, dat scheelt al een hoop! Ik ben daarom op zoek naar een leenwagen in omgeving Spijkenisse of Rotterdam die ik voor die twee weekjes zou mogen gebruiken. Of mocht je een reiswieg van een mutsy transporter hebben staan die je niet in gebruik hebt, dan zou ik daar ook al enorm mee geholpen zijn! Alvast bedankt voor eventuele reacties
Ik heb een reiswieg en onderstel van de Mutsy Transporter, ze staan op zolder. Wat mij betreft mag je ze rustig lenen, ze zijn in prima staat. Het is deze: http://www.babykeur.nl/images/transporter.jpg Ik woon in Almere maar vind het niet zo erg om 'm langs te brengen, mijn man is dol op uitstapjes naar Rotterdam. Laat maar even weten.
Taliaa bedankt, maar inderdaad iets te ver uit de buurt. Ah dat is heel lief van je melrose! Inmiddels heb ik een wagen in mijn wijk gevonden, maar vind het echt super dat je het aanbied! Nogmaals bedankt voor de reacties!