Lot23, wat weeg je dan? Ik weeg 50 en dat is gezien mijn lengte net niet te licht, het zit op t randje zeg maar.. Wij zijn bijna een jaar met de pil gestopt, helaas nog zonder resultaat, maar mijn cyclus is de laatste 2 maanden keurig netjes (terwijl het eerst 35-38 dagen en 54 dagen was en dat een aantal cyclussen achter elkaar) Dus wij houden nu moed en gaan er vanuit dat het vanaf nu wel een keertje gaat lukken..
hoi Ik ben 1.73lang en weeg 49 kilo, dus jullie zijn bijna zwaar gewichten Ik kan eten wat ik wil, maar het komt er gewoon niet bij.Erg frustrerend allemaal...(zie fotoalbum) Maar bij mij heeft het geen invloed op mijn menstruatie, denk dat als je je hele leven al zo bent en gewoon normaal eet dat het in principe geen kwaad kan...
Tegenovergestelde hier... 1.60 en 84 kilo toen ik na 4 rondes zwanger raakte...Mijn cyclus was erg verstoord als ik de pil slikte, zodra ik ermee stopte was de cyclus normaal...
ik ben 180 en weeg nu 68 kilo. voor dat ik met de pil stopte en nog rookte woog ik 62 kilo en het heeft effect gehad want toen ik wat aankwam werd me cycles regelmatig en raakte zwanger. me zusje is 189 en weegt 60 kilo op z'n hoogst maar nog nooit last gehad van een onregelmatige cycles ofzo. ze eet gewoon maar wat ze ook doet ze komt geen gram aan. wat dus voor de een een ideaal gewicht is is voor de ander te ligt of te zwaar. zolang je gezond eet kan een te laag gewicht weinig kwaad.
daar ben ik het helemaal mee eens. Volgens de statistieken zou ik hartstikke ongezond moeten zijn, maar terwijl de een na de ander om me heen altijd geveld wordt door griep etc kom ik er de laatste 6 jaar er al met een licht verkoudheidje vanaf. Zolang je voor jezelf weet dat je gewoon gezond en normaal eet is er niks aan de hand... Enige nadeel is wel dat er gezegd wordt dat je door het evt. tekort aan lichaamsvet minder makkelijk zwanger zou kunnen raken... Maar als ik dan weer naar mijn oma en moeder kijk, die waren ook altijd erg mager, maar die kregen zonder moeite het ene kind na het ander...
jorietje ik weeg ongeveer 54 kilo met een lengte van 1.71m en dan is volgens de ha mijn bmi net te laag maar ik woog rond de 56/57 kilo maar ben zonder wat te doen( stoppen met de pil) wat afgevallen, probeer goed te eten en hoop maar dat het snel wat regelmatiger word!
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest.Ik word doorverwezen naar de gyn. omdat mijn vriend slecht(er) zaad heeft. Ik heb het nog ff nagevraagd, hoe dat zat met mijn ondergewicht en zwanger worden.Hij zei dat ik keurige temp.curves heb en dat ik netjes menstrueer en dat mijn ondergewicht dus geen problemen oplevert!AMEN!
Ik heb hier ooit een topic over gehad. Ik weeg 49 en ben 1.70 dus mijn BMI is veel te laag. Ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan, en ik zou graag aan willen komen hoor! Mensen denken vaak dat ik mijn best doe om mager te blijven of af te vallen maar ik wil juist aankomen. Verder ben ik wel gezond hoor, ben echt nooit ziek, eet vrijwel iedere dag groente enz enz. Ben wel vaak heel onregelmatig ongi geweest, maar de laatste jaren is dat weer normaal. Is dat zo Carmen? Heb ik nooit gehoord...
hoi Ja, ik heb het eens ergens gelezen.Maar ik maak me er niet druk om, aangezien ik altijd al te licht ben geweest(noem het maar je basisgewicht) en nooit ziek ben, normale cycus etc... En laat mensen gewoon lekker kletsen, die gooien het meteen op anorexia, ze weten niet waar ze over praten... Net of dat iedere 'dikkere' vrouw de hele dag op een vette kluif zit te kluiven, haha! Vooroordelen...
Haha! Ja vooroordelen genoeg op de wereld... Maar ik ben net als jij al een tijdje bezig voor een kindje, en dan ga je je toch afvragen waar het aan ligt hè... Maar ik heb ook getempt en er was gewoon een eisprong te zien dus...
hai ik ben ook te licht altijd geweest ook en toch heb ik een gezonde zoon op de wereld gezet en was toen in 8 rondes zwanger met een heel onregelmatige menstruatie dus het kan wel duurt alleen langer. maar ik begrijp je probleem het is frustrerend als je wil aankomen en het lukt niet wat je ook doet
hoi hoi dames ik ben al van af mijn 12 levens jaar te licht met 19 woog ik maar 45 kg wat ik ook eet het maakte niet uit kwam niks aan tot weinig had amper eer een normale cyclus woog eindelijk 50 en dat met en lengte 1,80 is dat dus veel te weinig om de 2 weken ongi gestop met de pil en ja hoor daar kwamen eindelijk een paar kilo bij op ik heb tot mijn 27jaar 56 kilo gewogen en nu weeg ik 62 kan wel zeggen dat ik me stukken beter heb overal meer energie voor en gestopt met roken 3 jaar terug heb nu pas en goede hormoon huishoudng wat ik jaren lang gewoon niet heb gehad maar mensen die te zwaar zijn willen vallen wat ook niet 123 wil lukken en er zijn mens bij die aan moeten kmen wat ook niet 123 gaat lukken maar onder gewicht kan vele oorzaken hebben net als overgewicht meiden allemaal heel veel succes gr maria
Waarschijnlijk is er met mij niks aan de hand, dat moet nog ff gecontroleerd worden. Maar mijn vriend heeft slecht(er) zaad, dus dat verklaart een hoop...