Je action is prima opgelopen hoor De kV kan je beter in de prullenbak gooien zijn rot testen geworden
Wat fijn om dit topic te zien! Ik heb precies hetzelfde. Met kruidvat testen geen oploop nu in 4 dagen (morgen nod). Maakt je zo onzeker! @Ringeling dan zitten we wrs rond dezelfde periode en kun je gezellig mee komen kletsen in de uitgerekend groep van 2e helft april als je dat leuk vindt Ben benieuwd naar je volgende test
Hoe is je KV nu opgedroogd dan? Ik zie op de foto dat ie nog nat is. Ze drogen altijd nog wat donkerder op. Hoe dan ook is er al een mooie oploop te zien!!
Ik zie het ja. Jeetje zeg wat een verschil dan met een paar jaar geleden zeg. En de action is de normale of de early?
Da’s toch gek dan hè. Bij mij is ie al 4 dagen ongeveer hetzelfde. Ik zie op de foto wel oploop enigszins maar in het echt lijkt die van 10/8 het donkerst. Misschien toch iets niet helemaal juist aan die kruidvat testen. Gek eigenlijk want ik was er altijd zo fan van..... Morgen ga ik een cb doen. Om gek van te worden.... Wanneer ben je van plan nog een test te doen @Ringeling ? Zou er iig niet te kort tussen laten net als ik Morgen is mijn nod en een andere test loopt wel op in paar dagen tijd ertussen.
@so blessed Zie dat die van jou, veel dikker zijn. Mooi hoor! Zou me echt niet teveel zorgen maken! Morgen nog maar even weer met die van de action en dinsdag ook. Als dan niet oploopt, dan gaat het denk ik helaas weer mis.
Is de early, dus of ik had een hele late eisprong of het loopt niet verder op. Morgen of dinsdag weet ik hopelijk meer.
Weet je wel wanneer je eisprong was? Ik lees ook best vaak dat sommigen helemaal niet zo snel HCg opbouwen toch? Ik blijf van mening dat ik zelf gewoon te vroeg ben gaan testen, en nu ja nu ga ik er maar mee door tot ik duidelijkheid heb Hopelijk heb je morgen een mooie test en mogen we samen blij zijn
Stel nou. Dat je er niet mee bezig was en een “normale” vrouw bent. Dan heb je seks.. kom je er achter dat je niet ongesteld bent geworden. Dan koop je een dure zwangerschapstest (want ja, die zijn het best, denk je dan, als leek zijnde) Je koopt een cb digital en daar staat: ZWANGER 1-2! Yay! Je test dan niet door, want je hebt bevestiging. Je maakt dan een afspraak bij de huisarts, of als je inmiddels op de hoogte bent hoe ‘zoiets’ gaat, de verloskundige, en daar ga je rond 7-8 weken zwangerschap voor het eerst heen. Als je tussentijds bloed verliest, bel je de verloskundige en mag je komen kijken. NIEMAND doet 100 testen om zichzelf gek te maken, behalve wij. Dus stop alsjeblieft. Hoera! Je bent zwanger, gefeliciteerd.
Ik zie ook duidelijk oploop hoor! Gefeliciteerd meid!! Voor wanneer ben je dan wrs? Ik zit rond 20-22 april wrs.
@Dotjes je hebt helemaal gelijk hoor. Het is alleen een soort zelfbescherming. De vorige keer dacht ik na de eerste test: Wohoe zwanger!! Dacht er verder niet over na, tot ik er nog 1 deed. Want ik kende alleen dikke streepjes van mijn kinderen. En wilde nog een duidelijke . Die liep niet op, ook cb digitaal bleef op 1-2 staan. Wat dus eindigde in een miskraam. 5 juli, was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Cyclus wat in de war na de miskraam, maar nooit langer dan 34 dagen. De uitslagen passen daar niet bij... Ik wil een gewoon een dikke streep
Als ik uitga van mijn eisprong op de 31e, wat past bij de streepjes, ben ik nu 3 weken en 6 dagen zwanger. 23 april dus uitgerekend Zal me later nog even aanmelden in het groepje!
Dat begrijp ik wel! Maar ook dat zegt; heel lullig gezegd, niets. Ik had een MA en zóveel HCG dat ik 6 weken later nog positief testte. Ik kon die strepen er net zo graag áf kijken als normaal gesproken eróp. Je hebt het toch nooit in de hand. Maar ik gun je wel die dikke streep! <3 Komt vast goed! X