Ik vermoed dat ik me eerste ovu knaller heb hij is nog aan het bijkleuren Maar ik geef mijn zoontje van 13 maanden nog steeds borstvoeding en heb nog niet gemenstrueerd. Maar ik heb ook een zwangerschaps- test gedaan gewoon omdat ik niet kan wachten tot me nod omdat ik die nog niet heb Maar nu is er ook een licht streepje op mijn zwangerschap-test. Dus mijn doel van dit topic is hopelijk een goede afloop spannend !!!!
Dan zou er idd zomaar misschien een ei aan komen Of misschien een ander cadeautje wat nog pril is. Maar daar kom je alleen achter door door te testen
Wat spannend! Mijn kindje is ook 13 maand en geef ook nog borstvoeding. Doe je al lang ovulatie testen? Hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Succes!
Welk merk zijn deze testen? Heb begrepen dat zwanger en kids zwangerschap testen vaker een vals streepje geven
alles van china Grote kans dat het fout is maar er een eisprong er aan komt . Ik test al maanden heel de maand door met ovu en zwangerschap testen net een verslaving meestal china testen soms action of kruitvat.
Ik vind het streepje er maar voor de helft opstaan op de zwtest . Dus zal dus vals zijn. Mede ook doordat je al maande de hele maand door test met ovu testen en je nog geen piek hebt gevonden. Geen eisprong = geen zwangerschap
Bedankt voor de reacties ik zou jullie de komende dagen op de hoogte houden en met een eisprong ben ik ook al heel blij
Het blijft spannend of ik krijg een ei explosie of ik heb echt me piek gemist ik testen elke dag maar wel maar 1 keer per dag en elke dag een andere tijdstip. De action test is super super licht maar misschien kleurt die nog wat bij anders word er morgen weer getest Maar me ovulatie test is in ieder geval positief
Yeah lichte streep action nu nog oplopen ,wil hem niet openmaken .Morgen weer een test, Weetnietofjulie hem zien ?
Zo is die opgedroogd van gisteren , Heb ook op een ander van vandaag een streep .Maat die is minder duidelijk hopelijk morgen beter !
Welke is van vandaag? Want die van gisteren is opgedroogd, en als de rechtse van vandaag is en dus opdroogt is het streepje denk ik donkerder. Ik duim voor je!
Die het dichtst bij mijn benen is van gisteren , In het echt lijkt die in iedergeval niet donkerder maar de streep is nomentmom nog breder omdat die nog niet is op gedroogd dus kan als die smaller word even donker zijn
Hij is niet echt mooier opgedroogd , Zo nog wat action testjes kopen als die niet oplopen zal het wel mis zijn .