Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor nod heel licht positief. Vandaag zit ik ook 4 dagen voor nod, maar negatief. Ik zit al in ronde 11, begin de hoop echt op te geven. Zijn er nog meer meiden die negatief testte en toch zwanger waren. En verschilde dit per zwangerschap?
4 dagen voor nod is bij mij 7 dpo Bij de laatste zwschap testte ik toen positief maar de zwangerschap daarvoor pas op 9 dpo. Zit je nu op 10 dpo of is jouw lf korter waardoor je wellicht minder ver in je lf zit dan je nu denkt? Heb je je eisprong gevonden? Zoja hoe en wanneer was die?
Je had een positieve ovulatietest op 3 februari zag ik. Dan zit je nu misschien zelfs nog maar op 9DPO. Dus er is nog hoop.
Ik had 3 februari positieve ovulatietest ( smiley en dipstick) mijn lf verschilt maar is meestal 13 a 14.. Ik verwacht zondag ongesteld te worden
Ja dat klopt maar 5 februari was mij baarmoedermond laag en hard, daarom verwacht ik dat 4 feb de eisprong was.
Okay... dan ben je idd 10 dpo (of wellicht 9). Daarbij als gisteren de innesteling was (wat nog in de gemiddelde lijn zit) dan is het logisch dat je vandaag nog negatief test
Ik testte 12 dpo ontzettend tuur. Amper op de foto te krijgen. Die was 10 dpo niet te zien geweest, zeker weten. Het was een cryo tp dus heel zeker van mijn dpo. Ze hangt nu aan mijn tiet
Ik was deze ronde vanaf 8dpo weer begonnen met testen (tegen beter weten in natuurlijk) mijn testjes waren tot 12 dpo negatief. Had echt de moed al opgegeven tot ik vorige week donderdag dacht laat ik nog eenmaal testen met mijn laatste action test. En die was heel licht positief nu zijn de testen flink opgelopen dus ik ben erg voorzichtig heel blij !! Ik had ook 0 symptomen waarvan ik dacht ik zou wel is zwanger kunnen zijn. Dus to, het kan echt nog alle kanten op! Mijn duimen draaien voor jou !
Eerste zwangerschap testte ik negatief op 13dpo en positief op 15dpo Tweede zwangerschap al positief op 8dpo (met heel goed kijken, 9dpo was al voor het minder getrainde oog te zien)
Bedoel je met nod de testdatum? Heb ook cryo TP gehad, gisteren een hele lichte tweede streep, ben dus erg bang dat het niet is gelukt. Zit nu op 11 dagen na TP.
Ik had tp in natuurlijke cyclus dus ik heb de eisprong aangehouden. 12 dagen na ovulatie testte ik heel licht positief.
Ja hier dus wel! 9dpo negatieve test, 12 dpo positief! Terwijl ik de vorige 2 zwangerschappen 9 dpo positief testte.
Bij m'n eerste zwangerschap teste ik ook negatief. 7 dagen na nod pas positief. Helaas had m'n gevoel aan dat dit niet goed zat en m'n gevoel had gelijk. Verder heb ik tot zover elke x positief getest nu zelfs 4dagen voor nod