Ik denk dat je lichaam goed kan aangeven wanneer het het beter is om te stoppen. Vaak lukt het zwanger worden dan niet meer of gaat het telkens (vroegtijdig) mis. Je hebt gelukkig al 6 mooie kinderen. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat je daarom geen kinderwens meer mag hebben hoor, maar dat maakt het vaak wel dragelijker wanneer jullie besluiten om te stoppen met proberen. Veel succes nog
Ik zou nog even door testen met hetzelfde merk en niet alles door elkaar testen. Ochtend of middag kan een groot verschil maken. Ik hoop dat het nog anders mag worden. Ook al is dit je zoveelste kindje het is toch verdrietig dat het tegenzit voor jullie! Ik heb na twee vroeger miskramen en 1 curettage tegen mijn vriend gezegd te willen stoppen eind December 2019 wanneer het weer fout zou gaan. Het is toen goed gegaan en hier is onze zoon uit geboren. Maar ik heb toen van de curettage een tijd moeten bijkomen. Ik was niet verdrietig want de natuur is hard, zit het niet goed laat het lichaam het los. Het is iedere keer zo'n aanslag op je lichaam en vertrouwen. Ik duim voor Julie