Hallo Allemaal, Vanmorgen weer een testje gedaan en alweer een heel licht roze streepje (bijna niet te zien) zelfde als gister. Nu wil ik de clearblue conceptie indicater kopen die aageeft of je wel of niet zwanger bent en hoeveel weken. Kan ik deze test vanmiddag al uitvoeren, of is het daar te vroeg voor omdat kv ook maar een heel licht streepje aan geeft? Ik wil nu zo graag weten of ik zwanger ben.
Haha dat vroeg ik mij juist ook al af. Hier ook weer een heel licht streepje. Wel heel iets donkerder dan gisteren maar nog steeds heel licht. Ga je die Clearblue vanmiddag doen of morgen?
Ik hoop echt dat de clearblue test positief is. Bij mij is ie helaas niet donkerder geworden Jullie horen t vanmiddag wel Eerst naar Rotterdam om mn bruidsjurk op te halen!
ik ben ook heel erg benieuwd Omdat ik ook een heel licht streepje heb en ik wil deze clearblue komende zaterdag gaan doen. Ik heb hem al in huis
Haha ik was eigenwijs en heb toch nog even een action test gedaan. Het streepje was weer duidelijker dus mijn HCG stijgt. Ik ben ook zwanger!