Kijken jullie met me mee? Ik had deze test in handen vanmorgen vroeg, 4 dagen na pregnyl 1500. Ik weet dat pregnyl 1500 pas na 5 dagen uit je systeem kan zijn, maar ik vond deze test toch wel erg duidelijk na 4 dagen. Wat denken jullie?
Pregnyl forceert toch een eisprong?? Ik vermoed dan eerder dat je testje uitslaat vanwege lh waardes in je bloed vw de eisprong..Je zou nu dan toch pas max 3dpo zijn? Dat is veel te vroeg voor een hcg test. Of zit t anders bij jou?
Tja voor pregnyl 1500 staat 7 dagen. Dus 4 dagen is wel heel vroeg. na 4 dagen zou je nog ong. 200 in je lichaam hebben (halveringstijd van ca 33 uur) en hier reageert de kv wel knal op. Waar zit je in je cyclus??
Hoeveel dpo ben je? En verder wat hierboven al gezegd wordt: dit is hoogstwaarschijnlijk nog pregnyl.
Ik zit nu op 12 dpo na terugplaatsing van 3 embryos op dag 3. Ik heb pregnyl 10.000 gespoten 14 dagen geleden, dus voor de punctie. Ik begreep dat met pregnyl 1500 het 5 dagen zou duren voor dat eruit was. Weten jullie dat precies?
Dit lijkt me van de pregnyl te zijn. De pregnyl zorgt ervoor dat je eisprong plaatsvind, daarna duurt het een dag of 5 tot 8 dat de eventuele innesteling plaatsvind waarna je pas hcg aan gaat maken wat ervoor zorgt dat je een positieve zwangerschapstest in handen kunt hebben bij voldoende hcg. Pregnyl 1500 kan inderdaad tot 7 dagen na spuiten nog in je lichaam zitten. Op hoeveel dpo zit je? Oh ik lees net je berichtje hierboven, 12 dpo, nou dan zou ik zeker over twee dagen nog een keer testen!!
Nee daar staat 7 dagen voor maar ook dat is maar een gemiddelde. De kans is dus heel groot dat het nog van de pregnyl is. Maar zit je op 12 dpo (12 dagen na punctie) of zit je op 12 dagen na terugplaatsing en dus 15 dagen na punctie? Mag ik vragen waarom jij 3 embryo's hebt gekregen. In nederland is 2 echt de max.
ik zit nu op 12 dagen na de punctie. En inderdaad niet in Nederland, vandaar de drie teruggeplaatst. Op dag 8 heb ik de laatste keer pregnyl gespoten. In principe mag ik testen 2 weken na de punctie, dus over 2 dagen. Wel vreemd, want die 7 dagen zijn dan ook nog niet voorbij. Dus in principe zou het dan nog steeds vals positief kunnen zijn. De test die ik heb gebruikt is van Romed en reageert pas bij 50 ipv 25 zoals die van Kruidvat. Blijft nog even spannend dus.
Dan mag jij snel testen. Bij ons mag je pas testen op 2 weken na de terugplaatsing. Dat zou in jouw geval pas over 5 dagen zijn Ik zou gewoon over 2 dagen nogmaals testen. Is het streepje afgelopen dan is het nog de pregnyl. Is hij donkerder dan zou het heel goed van een zwangerschap kunnen zijn. Succes!!
Ik ben bang dat jullie gelijk hebben dat het nog van de pregnyl zal zijn. Ik heb vanochtend weer getest. Weinig verschil te zien, maar het lijkt erop dat de test van vandaag (boven op de foto) iets lichter is dan die van gisteren (onder) Net overlegd met de fertiliteitsarts en mijn testdatum is verschoven naar vrijdag.
Hij lijkt iets lichter ja. Ik heb geen ervaring met pregnyl. Maar ik hoop voor je dat het goed gaat. Nog drie spannende dagen voor de boeg.
Spannend allemaal. Ik vind hem niet heel erg veel lichter, maar het kan zijn dat het afneemt, maar ook dat het nu gelijk blijft en weer gaat stijgen. Het blijft afwachten de aankomende dagen, ik hou je topic in de gaten.
Dit zijn testjes van de afgelopen 3 dagen. Vandaag dus 7 dagen na de laatste pregnyl van 1500 IE. Ze lijken me nog steeds niet erg donker, maar die van vandaag lijkt wel op te lopen. Wat denken jullie? De onderste is van vanochtend.