Iemand ervaring met de dipstick zwangerschapstest? Ik zit vandaag op 8 dpo en ik zie een heel vaag 2e streepje. Ik krijg hem helaas niet op de foto. Heeft deze test valse streepjes?
Als het binnen de tijd verscheen, is het geen valse streep. Sowieso kun je daar niet van spreken, want je kunt nu best wel wat HCG hebben, die later weer afneemt omdat er ergens in het proces iets niet goed gaat. En je dus gewoon ongesteld wordt. Gewoon morgen/overmorgen nog eens testen en hopelijk is hij dan opgelopen. Dan is het gewoon afwachten of het blijft plakken.
Hoi Mykelti Ik heb er een beetje water in laten lopen en dan ia het atreepje wat beter te zien, nog wel licht. Ik ben benieuwd, ga morgen sowieso weer testen. Zou leuk zijn als het raak is, de 2e ronde.
Ik heb er hier ook tig liggen. Heb nog nooit positief mee getest dus kan niet zeggen of ze indrogers hebben of niet. Zouden wel van hetzelfde 'kaliber' als Kv zijn Ben benieuwd! succes!
Hier nooit vals positief mee getest en op 12 dpo gaf hij precies hetzelfde streepje als de kv2v5 Nog opnieuw getest?
Ja! Met een kv 2 voor 5 en die gaf een duidelijke 2e streep. Dus nu even de komende dagen afwachten of het zo blijft.