Hallo dames, Ik heb gister een test gedaan (2 dagen na NOD) Deze gaf een licht streepje binnen de afleestijd. Ben benieuwd of we deze test (action) kunnen vertrouwen ?? Foto is iets minder duidelijk dan in het echt. Groetjes Wendy
16 dpo?? Oei dan is hij wel enorm licht.... Ben je zeker van je eisprong? En heb je die met ovutesten ontdekt?
Ja. Ik heb 1 mei m'n eisprong gehad. En deze ondekt met ovulatietesten. Ik vond hem ook wel erg licht. Misschien latere innesteling gehad? heb er net nog een gedaan. Deze is wel wat duidelijker
Actiontesten zijn wel betrouwbaar, maar hebben over het algemeen iets meer hcg nodig dan de meeste andere testen. Ik vind m vrij licht voor 16 dpo, maar als het streepje oploopt, dan zit het vast goed! En een positieve ovulatietest is trouwens geen garantie voor het springen, het kan best zijn dat je eitje net even wat langer heeft gewacht. Over twee dagen weer een test van hetzelfde merk, of morgen en overmorgen de testen van de kruidvat, dat zou ik doen Succes en voorzichtig gefeliciteerd
Dank jullie wel. Ja ik vind hem zelf ook best licht. Maar heeft misschien toch te maken met latere innesteling of zoals er al werd gezegd dat deze testen meer hcg nodig hebben. Ik ga donderdag met de kruidvat test testen 😊
Hallo dames, het wachten duurde te lang. Last van allerlei symptomen. Zou normaal morgen een kruidvat test doen.. maar daarnet toch een clearblue gedaan😊 Wij zijn voorzichtig blij & hopen dat deze keer alles goed mag blijven gaan nadat wij in februari met 11 weken een zwangerschap moesten afbreken (het hartje mocht niet blijven kloppen)