hallo dames ik heb getest 5 dagen na de eisprong, ik heb menopur en pregnyl gespoten. maar nu heb ik een positieve test ohhh my god!. maar twijfel heel erg of dit wel echt waar is of dat het door de menopur en pregnyl komt. wie heeft er ervaring met mijn situatie. famke
Heb geen verstand van pregnyl. Maar lijkt me niet dat je 5 dagen na de eisprong positief kan testen. Dus denk dat je nog even moet wachten en weer testen.. Succes
Als dit 5 dagen na de eisprong is dan is het zeker nog pregnyl. Je kan zo vroeg niet positief testen op een zwangerschap.
Hoi famke, ik zou nog een paar daagjes wachten met testen...bij mij was pregnyl5000 pas na 10 dagen na het spuiten uit mijn lichaam..pas na een witte test op 8 dpo begon het na 10 dpo op te lopen.. Hopelijk ben je zwanger...ik duim voor je...
Dat is wel erg vroeg hoor.. Het is nog niet eens ingenesteld. Ik snap dat je enthousiast word van een positieve test, maar ik zou nog even een dag of 7 wachten
Op 5 dagen na de eisprong is een eventueel bevrucht eitje zeer waarschijnlijk nog niet ingenesteld, en als ie dat al wel is, dan kun je niet zo'n duidelijk streepje hebben, want de hcg moet eerst nog aangemaakt worden. Ik zou wachten tot je minstens 12 dagen na de eisprong zit, maar met de pregnyl die je hebt gespoten zou ik wachten tot je minstens 14 dagen na de eisprong zit. Met pregnyl van 5000 test ik na 14 dagen helaas nog een licht streepje (vals dus). Welke testdatum heeft je ziekenhuis opgegeven?
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik met action pas 11 dpo positief, deze testjes zijn niet zo gevoelig. Bij mijn huidige zwangerschap heb ik kv gebruikt en testte ik op 9 dpo al positief. 5 dagen na eisprong is inderdaad ook veelte vroeg om al te kunnen testen.
Dit is hoogstwaarschijnlijk nog de pregnyl. Ik zou 12 dpo ofzo weer een test doen. 5 dpo is veel te vroeg
Dit is 100% zeker de pregnyl. Ik snap ook niet zo goed waarom je op 5 dpo al test (pregnyl of niet) want op 5 dpo kan je onmogelijk al een positieve test hebben. Over minimaal 9 dagen nogmaals testen en dan hoop ik dat je een echt hcg streepje hebt! Succes.
Dit een streepje van de pregnyl. Op 5dpo kan je nog niet zoveel hcg hebben aangemaakt. ik zou over een paar dagen nog een keer testen Je zou eerst een negatieve test/minimaal streepje en dan kan de rest weer oplopen. Jouw test komt over een met mijn test 2 dagen na het zetten van 5000 eenheden pregnyl
Dit is, zoals anderen ook zeggen, zeker nog de Pregnyl. Bij mij was de pregnyl na 8 dagen uit mijn lijf. Dit zegt niks over anderen, bij de een duurt het langer dan bij de anderen. Ik zou zeker tot 12dpo wachten met opnieuw testen.