is dit echt waar??? of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door famke1984, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik heb getest 5 dagen na de eisprong, ik heb menopur en pregnyl gespoten. maar nu heb ik een positieve test ohhh my god!.

maar twijfel heel erg of dit wel echt waar is of dat het door de menopur en pregnyl komt.

wie heeft er ervaring met mijn situatie.

famke

Bijgevoegde bestanden:

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb geen verstand van pregnyl. Maar lijkt me niet dat je 5 dagen na de eisprong positief kan testen. Dus denk dat je nog even moet wachten en weer testen.. Succes

3. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als dit 5 dagen na de eisprong is dan is het zeker nog pregnyl.
    Je kan zo vroeg niet positief testen op een zwangerschap.

4. juf32

juf32 Actief lid

24 sep 2013
    142
    0
    16
    Hoi famke, ik zou nog een paar daagjes wachten met testen...bij mij was pregnyl5000 pas na 10 dagen na het spuiten uit mijn lichaam..pas na een witte test op 8 dpo begon het na 10 dpo op te lopen.. Hopelijk ben je zwanger...ik duim voor je...

5. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    Dat is wel erg vroeg hoor.. Het is nog niet eens ingenesteld.
    Ik snap dat je enthousiast word van een positieve test, maar ik zou nog even een dag of 7 wachten ;)

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Op 5 dagen na de eisprong is een eventueel bevrucht eitje zeer waarschijnlijk nog niet ingenesteld, en als ie dat al wel is, dan kun je niet zo'n duidelijk streepje hebben, want de hcg moet eerst nog aangemaakt worden.

Ik zou wachten tot je minstens 12 dagen na de eisprong zit, maar met de pregnyl die je hebt gespoten zou ik wachten tot je minstens 14 dagen na de eisprong zit.
    Met pregnyl van 5000 test ik na 14 dagen helaas nog een licht streepje (vals dus).

Welke testdatum heeft je ziekenhuis opgegeven?

7. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer :( hij is nog vals positief. Hopelijk straks een echte mooie test!! Ik duim voor je!

8. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap testte ik met action pas 11 dpo positief, deze testjes zijn niet zo gevoelig.
    Bij mijn huidige zwangerschap heb ik kv gebruikt en testte ik op 9 dpo al positief.
    5 dagen na eisprong is inderdaad ook veelte vroeg om al te kunnen testen.

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Dit is hoogstwaarschijnlijk nog de pregnyl.
    Ik zou 12 dpo ofzo weer een test doen. 5 dpo is veel te vroeg;)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is 100% zeker de pregnyl.
    Ik snap ook niet zo goed waarom je op 5 dpo al test (pregnyl of niet) want op 5 dpo kan je onmogelijk al een positieve test hebben.
    Over minimaal 9 dagen nogmaals testen en dan hoop ik dat je een echt hcg streepje hebt!

Succes.

11. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Dit een streepje van de pregnyl. Op 5dpo kan je nog niet zoveel hcg hebben aangemaakt. ik zou over een paar dagen nog een keer testen
    Je zou eerst een negatieve test/minimaal streepje en dan kan de rest weer oplopen. Jouw test komt over een met mijn test 2 dagen na het zetten van 5000 eenheden pregnyl

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dit is, zoals anderen ook zeggen, zeker nog de Pregnyl. Bij mij was de pregnyl na 8 dagen uit mijn lijf. Dit zegt niks over anderen, bij de een duurt het langer dan bij de anderen. Ik zou zeker tot 12dpo wachten met opnieuw testen.

13. KissFromARose

KissFromARose Niet meer actief

Alles is hierboven al gezegd. Ik hoop dat je snel een positieve test van jezelf hebt!

Deel Deze Pagina