Te licht.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Maud77, Nov 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessicad

jessicad Actief lid

Nov 2, 2006
    344
    0
    0
    Nou dan heeft ze dat misschien van papa geerfd. Heeft ze misschien later ook als voordeel dat ze kan eten wat ze wil :-D
    Geen zorgen maken hoor meid. Heb hier 1 x te horen gehad dat ze toch wel licht was. Zat ze eerst nog te vertellen dat ze er zo goed uitzag, keek ze in het dossier hoeveel ze woog en was het ineens toch wel licht. (Duh ze is ook klein)
    Gewoon lekker genieten van het feit dat je geen tientonner hoeft te tillen. Vindt je rug vast ook veel fijner ;) En voor degenen die wel een zwaar kindje hebben, dat heeft weer andere voordelen waarschijnlijk, maar als mama van een klein opdondertje zoek ik natuurlijk de voordelen van een klein licht kindje, hihi.

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra woog met 7 maanden 7450 gram en was 68 cm lang, moet morgen weer dus ben benieuwd....

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Klopt helemaal!
    Eerst was het van:ze ziet er goed uit,ze beweegt goed!
    Oh,ze zwaait,dat is snel!
    Ik heb nog nooit een kindje van 8,5 maanden in haar handjes zien klappen!
    En toen ging haar dossier open en keek ze naar haar gewicht,het was haar zonder dat dossier nog niet eens opgevallen :(
    Ik neem het maar met een korreltje zout...
    Bedankt voor jullie antwoorden meiden!

4. sophie2

sophie2 Lid

Aug 26, 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Sophie is ook niet echt dik. Ze is dan nu ruim 15 maanden maar weegt no steeds geen 10 kilo en is 80 cm. En erg beweegelijk. Als ze zo lekker actief zijn verbranden ze ook veel. En als ze niks willen eten, nou jammer dan, ik ga niet proppen omdat ze moeten eten. Daar krijg je geen gelukkige kinderen van. Peopt en plast ze goed? Dan is er niks aan de hand. Is ze levendig en vrolijk en tevreden? Ook dan is er niks aan de hand.

Groetjes

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee woog met 9 maanden 6985 gram bij 67 cm.
    Ze is nu 22 maanden en net 9 kg bij 81 cm.

Ik loop nu wel met Kaylee bij de kinderarts, want haar curvelijn boog af. Terwijl ze eet als een bouwvakker en nooit ziek is. Maar zolang haar curve gelijkmatig omhoog gaat is t goed.

Share This Page