Hallo, Eergisteren hebben we onze 20-weken-echo gehad. Alles zag er erg goed uit. Op het eind werd er aangegeven dat ik voor 1 ding doorgestuurd moest worden: de darmpjes waren te licht van kleur. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kunnen de gevolgen zijn? Hoor graag van jullie, alvast bedankt! Grt., Femke
Geen idee! Bij de 20-weken echo werd gezegd dat de darmpjes te licht van kleur waren. A.s. dinsdag moet ik naar de gynaecoloog om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik was benieuwd of er iemand iets meer over weet? Wat zijn echodense darmen dan? Ben erg benieuwd wat me te wachten staat, wat het kan betekenen dat de darmpjes licht van kleur zijn?
Ik heb geen idee maar wil je wel veel succes wensen! Hopelijk is alles tip top in orde met jullie kleintje!
Wij hadden 3 weken ook de 20 weken echo en bij 1 van de baby's (wij krijgen een tweeling) waren de darmpjes ook te licht (heet inderdaad echodense darmen) Zijn voor verder onderzoek naar het AMC gestuurd waar gelukkig alles goed bleek te zijn. Veel sterkte met wachten en met de verdere onderzoeken. 1 tip...google niet teveel want daar wordt je alleen maar onzeker van en 9 van de 10 keer blijkt er niks aan de hand!