Beter bij pimpyourkids kunnen bestellen, ik was 2,- meer kwijt aan verzendkosten...was allang blij dat ik het jurkje überhaupt kon vinden..
Ik kijk altijd hoe de collectie heet waar het betreffende kledingstuk uit komt. Daar google ik dan op of ik kijk bij afbeeldingen. Heb er nooit zo'n moeite mee om iets te vinden.
Hij is wel superleuk. Ben dol op dit soort kledingstukken voor mijn 4 jarige dochter. Hoe valt de maat? Dochter is nu denk ik 107 cm, ze draagt al veel in maat 110/116. Ik neig naar maatje 110?
Mijn dochter draagt het overgooiertje in maat 104 van someone uit de vorige wintercollectie nog, maar nu als tuniek. Ze was bij de laatste meting 106 cm. Ik denk dat 110 wel past dan. Hopelijk heb je wat aan de info.
Mijn dochtertje is 102 cm en in een ander jurkje van someone heeft ze 110 en die zit precies mooi, ik zou denk ik 116 nemen al weet ik niet hoelang deze roze is.
Welke maat heeft ze nu? Mijn dochter is 3,5 en heeft maat 104 en soms 110. zou dan voor 110 gaan, mouwen zullen wat lang zijn maar ik rol die altijd naar binnen. Doordat er een touwtje om de middel zit kun je het meestal wat korter maken kwa lengte
Gekocht, maat 110 maar hij valt groot! Ook lang.. en met touwtje idd wat op te hogen maar blijftnist goed zitten..
Hij valt nog een beetje lang. Ik gok dat ze nu bijna 98cm lang is, 15 kg. Kind is er verliefd op haha ❤️