Hoi, Mijn zoontje is 9 maanden en hij zei voor het eerst papa. maar nog geen mama haha. Hij is ook helemaal dol op papa, zou hij daarom eerst papa hebben gezegt ipv mama? Ik ben er wel een beetje benieuwd naar...de kindjes van mijn vriendinnen zeiden allemaal voor het eerst mama....hoe zit dat bij jullie? Groetjes!
evy zegt ook papa en geen mama.. ik denk dat het komt doordat ze mij 24 uur per dag ziet.. en papa komt s avonds en doet gek met r ! dat is natuurlijk helemaal leuk !
Inge zei wel eerst mama, maar zegt nu ook papa. Maar in het begin zei ze poep tegen mijn man, nog eerder dan dat ze mama zei. Dus ze had wel als eerste een woordje voor papa :-D
Ik heb ook ergens gelezen dat papa makkelijker is om te zeggen dan mama... mijn kleintje zegt alleen papa nog.. ik denk dus aan wat ik gelezen heb..
Hier is het de hele dag mammammamaa. Pappappappappappa zegt ze ook maar niet zo vaak Verder zwaait ze en zegt ze hai, boeba (Bumba) en poesssss.
mijn eerste zoontje zei als eerste woordje mama.......alleen dat zei hij tegen papa tijdens zijn thuisdag hahaha
Ruben maakt die klanken ook. Mamamama maar ik geloof toch niet dat ie mij er mee bedoeld hoor. Dus ik vind het nog niet tellen als ie dat zegt!
Yasmine zegt al een tijdje mama. Eerst wist ik niet zeker of ze mij er daadwerkelijk mee bedoelde omdat het ook vaak idd mamamaa was, maar nu is het regelmatig ook heel duidelijk echt mama. Dat is vooral als ze me nodig heeft, als ze dr bedje uit wil bv of niet meer in de box wil liggen (grappig feitje, op 'papadag' maandag toen ik aan het werk was heeft ze het de hele dag niet gezegd, toen ik thuis was en even boven achter de pc zat ging ze me weer roepen terwijl papa bij dr zat ) Jennifer heeft nog geen mama gezegd, wel een paar keer iets wat in de buurt van papa kwam.
Ik zou het zoooo leuk vinden als hij een keer mama zou zeggen, het is nu de hele dag papapapapaaaa en af en toe heel gericht papa.. Maarjaaa... vind het wel een ietsiepietsie jammer dat het geen mama is
Stijn zei als eerste papa Nu zegt hij ondertussen al zoveel woorden dat mensen me gewoon niet meer geloven, laatst zei hij stijntje dus ik dacht meteen camera erbij en filmen want dacht anders gaat niemand me geloven en ja hoor het staat erop , mensen zeggen gelukkig nu niet meer nou dat kan echt niet je hebt het je verbeeld.
Bastian zei als eerste 'bal', daarna 'papa' en begint nu eindelijk met 'mamama'. En hij probeert alles na te zeggen wat ik zeg, haha. Tijger is 'tei-uh', nijlpaard is 'ij-aaht' enzo.
Emir zegt sinds een paar dagen duidelijk "anne"(mamma in het turks). Voorheen leek het er erg op en nu zegt hij het echt duidelijk mn moeder en mn schoonmoeder hebben het ook gehoord. Hij begint nu met de "b" van "baba" pappa in het turks. Erg leuk om te horen, ben benieuwd wat de volgende woordjes worden groetjes
Hahhahaaa! Ja, hier ook! Leuk is dat he? En ik krijg ook nog ppffff (met heeel veel spetters ) en aaaaa, oollhhhhh.. hahahhahaa, zo schattig!