te lui voor mijn haar, meer moeders die dit herkennen??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja of een dubbele naast elkaar en dan je overgebleven paardenstaart(wat eronderuit komt dus) met speltjes vastzetten.

2. namya

namya Niet meer actief

kan me van dit niet echt een voorstelling maken.

die foto..graag!

3. namya

namya Niet meer actief

*proest*

ik ga mezelf dan van alle kanten bekijken en dan denk ik, waar is het mis gegaan...ugh wat kan ik soms walgen van mezelf in de spiegel

en zelfs DAT is niet genoeg om mijn in actie te krijgen met die haarbos op me hoofd

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik vind dat dus zo leuk he dat haar zoals in dat filmpje, ziet er idd makkelijk uit maar heb het al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Misschien dat ik daarvoor te stijl haar heb?

Ik heb haar tot mn schouders in laagjes, ik fohn het en doe er anti pluis spul in en dan is het klaar. Maar zit altijd maar even goed want na verloop van tijd zakt het in een middenscheiding en dat vind ik helemaal niets:(

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

doe ik ook, alleen maak ik het idd met vlechten!

6. namya

namya Niet meer actief

ruilen? jij een beetje golf ik een beetje stijl

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D een collega van me heeft het een paar weken geleden kort laten knippen. ik moest lachen en zei al: praktisch-mama-kort. maar zei ook: het is niet echt praktisch he? je hebt met kort haar vaak meer werk aan je haar. dat had ik altijd, met gel en lak enz. en je moet echt om de 6weken naar de kapper (ik toch, mijn haar groeit nogal vlug) ik heb het laten groeien toen we gingen samenwonen. nu is het best lang. en eigenlijk te lang en doe er ook niet veel mee.
    mijn haar is erg steil van zichzelf en er is geen krul in te krijgen:D
    als ik naar de kapper ben geweest (de echte kapper, heb ook een vriendin die het knipt) dan vind vriend mijn haar altijd stom zitten, omdat het zo bol gefohnt is:D een dag later is het beter.
    het valt nu een beetje in laagjes. mijn pony is erg lang (tot net onder mijn ogen) heb een schuine scheiding (niet in het midden van mijn haar, maar meer naar 1zijkant toe)

maar ik ben nog lakser in make-up. ik gebruik mascara bij oud en nieuw en echt make-up (oogschaduw is voor mij echt make-up) bij carnaval (of een ander gek feestje) anders bijna nooit. moet ook al weken mijn wenkbrauwen epileren, maar dat vergeet ik steeds of heb er geen zin in. en heb een bril, dus dat zie je niet echt goed (de rand van mijn bril valt precies goed;))
    en ik probeer leuke kleren aan te doen, maar of het ook echt leuk is:D haha.

het ligt er ook aan dat vriend vaak langer van huis is, dus als mijn wenkbrauwen dan iets voller (en breder) zijn vind ik dat minder erg. ;)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hihi ja graag:D

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
  10. EmyD

EmyD Niet meer actief

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar dit ziet er niet lui uit hoor ( vind ik ) vind dit zelfs nog heel leuk staan ...

Maar herken het wel hoor wat je zegt ;) .. Ik heb dan het probleem dat als ik echt niet ff een borstel er door heen haalt dat het er dan zo pluizig uit ziet hahahahaha :D

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik vind lang los haar dat er verzorgd uit ziet ook erg mooi hoor :):)

Maar wat ik doe als ik geen zin heb of het zit voor geen meter; een mooie speld er in! Zo'n lange smalle speld, bronskleur met bloemen er uit gestanst en een aantal gekleurde steentjes erop.
    Ik draai de bovenste helft omhoog, en zet het vast met de speld, ziet er al leuk uit, of soms alles in elkaar draaien en omhoog (moeilijke omschrijving:p) en dan vastklemmen met de speld. Een ideaal ding!!!

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Herkenbaar,daarom hou ik het maar kort.
    Vind het al een drama om het haar van mn dochter netjes te houden...

14. namya

namya Niet meer actief

nou deze illusie is ook weer naar de knoppen...kennelijk wil mijn haar niet zoals ik het wil, heb een dikke 20 minuten staan draaien en trekken en pluizen en het eindresultaat was vergelijkbaar met een vogelnest

ligt niet aan mij maar aan mijn haartype ;)

15. namya

namya Niet meer actief

ik zal nog maar iets opbiechten dan....ik kam mijn haar alleen als ik onder de douche sta (ik was mijn haar om de dag)....verder kam ik het niet omdat ik een pest hekel heb aan de haren die uitvallen tijdens het kammen....dus ik ben niet alleen te lui om me haar te doen maar heb ook de pest erin dat ik daarna een gevecht aan moet gaan met de haren die overal verspreid liggen in de badkamer :x

en voor een beetje leuk gestyled haar is dat toch nodig , de borstel en fohn e.d.

ben echt een geval apart ;)

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik denk dat ze haar haar eerst heeft 'opgeruwd' met wat haarlak of iets dergelijks. Als je die knot met glad haar probeert te maken lukt dat volgens mij niet zo goed.

17. namya

namya Niet meer actief

ja he...ik dacht ook al dat haar haar er wat stugger uitzag maar ik dacht dat dat wel vaker voorkwam bij aziatisch haar

18. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben geen kenner van aziatisch haar, maar ik weet wel dat een kennis gezegd had dat ze het stylede met babyolie dus daar zou best wel eens wat in kunnen zitten. Als je zelf geen stugger haar hebt werkt een opgedroogd laagje haarlak vaak of lichtjes touperen, maar dat kost allemaal weer extra tijd.

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Heel herkenbaar.

Mijn haar valt ALTIJD in een midden scheiding. Echt altijd, hoe ik het ook laat knippen, style. Mijn haar leidt wat dat betreft echt een eigen leven. Het pluist als de ziekte, dus ik moet altijd een serum er in doen om het maar een beetje toonbaar te maken.

Mijn haar lijkt dik, maar is echt heel dun. Het krult enigszins aan de onderkant.

Ik ga vandaag eens die vlechtjes proberen. Dan moet ik die midden scheiding toch wel weg krijgen.

TS, ik vind je haar prachtig hoor, maar ik kan me best voorstellen dat je het af toe zat wordt. Ben benieuwd waar je op uit komt.

Deel Deze Pagina