Hoi, Ik weet dat ik nu waarschijnlijk heel wat over me heen ga krijgen, maar toch... Afgelopen dinsdag heb ik een tp gehad van een 5 daagse. Dus vanmorgen toch al meer eens getest, ja is heel vroeg dat weet ik maar bij de vorige keren had ik ook al heel snel een positieve test (wel telkens fout afgelopen) Maar helaas, negatief dus... ik merk ook dat ik dit keer nergens last van heb, geen gevoelige borsten, buikpijn, moodswings,... nu kan dat komen omdat ik de vorige keren altijd een verse tp heb gehad na ovitrelle. En ditmaal een cryo en geen ovitrelle... maar ik ben bang dat het gewoon niets gaat worden...
Snap je wel hoor! heb er weinig verstand van maar dan zou je nu 9dpo zijn toch. Ik ben 4x zwanger geweest en testte 1x 9dpo, 2x 10dpo en 1x 12 dpo positief. En dan deed ik heel erg m’n best qua geconcentreerde urine en turen. Ik zou dus denken zeker nog een kans! En wat ik wel eens lees is dat een terugplaatsing even kan pauzeren, dan zou je nog korter zwanger zijn. hopelijk (heel!) snel een positieve test in handen!