snachts maar niet slapen??

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Pinkprecious, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Hoi hoi,

onze mannetje is nu anderhalve week oud
    en de eerste nacht heeft hij geslapen gewoon...daarna thuis de eerste 2 nachten echt helemaal niet gewoon...tenminste niet zonder dat ik hem vast had (dat kon ook alleen n pink zijn)
    Daarna ging het steeds beter en hoefde ik zijn laatste voeding te geven...en dan snachts eruit en dan sochtends heel vroeg...
    toen was het 2 nachten weer een ramp, en toen weer een nacht dat ie weer savonds rond 11 laatste voeding kreeg en dan rond 4/5 en dan sochtends vroeg meer, maar nu is dat weer over
    vanacht heeft ie zelfs de hele nacht wakker gelegen!

en als je hem in de wieg legt als hij niet diep genoeg slaapt dan gaat hij echt huilen...en dan niet jammerend maar echt huilen als je hem er niet snel uit haalt...
    maar het kan wel anderhalf tot 2 uur duren zoiezo voor hij snachts echt slaapt... als hij al gaat slapen.

Is hier iets aan te doen?? Overdag slaapt hij wel...en hij drinkt zijn hele flesje leeg (100, en sinds vanacht 110)

Groetjes tessa

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi tessa,

Ik vind je verhaal een beetje warrig. Kan je kort en duidelijk omschrijven wat nu je vraag is?

Daarnaast zou ik graag willen weten hoe zwaar je kindje is en op hoeveel voedingen je zit.

Ilja

3. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    hoi hoi,

sorrie hihi.
    Nou ik vroeg me af hoe ik er voor kan zorgen dat ie als ie moe is of in slaap valt ook blijft slapen?
    want ik ben echt heel lang bezig om hem in slaap te krijgen.
    En soms lukt het helemaal niet terwijl hij wel moe is. maar eenmaal in zijn wiegje word ie weer wakker . Overdag ook wel maar minder als snachts.

En hij weegt iets meer dan 4400 gram.. en ik zit op 100 per 3 en n half uur..

Deel Deze Pagina