7 weken zwanger.. Bloedverlies!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Little91, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    gisteren middag, voelde ik ineens een paar druppels lopen op mijn werk..
    ik ben me dood geschrokken, meteen naar de wc gegaan en het leek op een menstruatie.
    ik ben meteen naar huis gegaan..
    mn vriend en ik hebben de verloskundige gebeld.. en die wou meteen een echo regelen.
    helaas is dat niet gelukt, want ze was bang dat er met 7,5 weken nog geen hartslag te zien was.
    ze vroeg of ik harde ontlasting, en sex gehad had.. want bij bijden kon er een adertje knappen.
    nou ik heb wel sex gehad en ook nogal harde ontlasting.
    het is ook zo vreemd, want ik voelde geen krampen niets, en heb tot nu toe nog nergens last van..
    Het bloeden is eenmalig geweest, en is ook nog niet weer opnieuw begonnen..
    ik maak me zo vreeselijk veel zorgen.!!
    Maandag avond word ik gebeld hoe het ervoor staat, en krijg ik heel misschien een echo!!

Ik word gek van deze onzekerheid..
    heeft iemand misschien iets soortgelijks meegemaakt?

2. kalli

kalli Niet meer actief

Wat ontzettend klote voor je dat je met deze onzekerheid zit!!!

Bij mij begon het op een woensdagochtend, ik had wat bruine vloeiing. Op dat moment was ik in Stockholm en daar zijn ze niet zo meegaand en medelevend als in Nederland, ben ik wel achter, maar ergens hadden ze ook wel weer gelijk. Als eerste sprak ik een verloskundige, zij vertelde mij dat dit uiterst normaal is en dat er echt niets aan de hand hoeft te zijn. Is het een miskraam, dan kunnen ze dat toch niet tegenhouden.
    Op donderdagochtend weer wat bruine vloeiing. Toen heb ik het ziekenhuis gebeld, maar daar kreeg ik hetzelfde te horen.
    Op vrijdagochtend wederom, maar nu zat er ook weefsel bij. Een gynaecologisch centrum gebeld... Je raadt het al, hetzelfde antwoord. Op vrijdag middag is het dan toch uitgelopen op een miskraam.

Ergens was ik echt nijdig over het feit dat niemand een echo wilde maken om mij gerust te stellen, aan de andere kant hebben ze gelijk! In Nederland was het vroeger niet anders, we zijn tegenwoordig erg verwend met de "gerustellingsecho's".

Mijn man zegt altijd "maak je alleen druk over de dingen die je zelf in de hand hebt". Dit heb je zelf niet in de hand...

Oke ik weet het, eigenlijk heb je hier allemaal helemaal niets aan, want je maakt je nog steeds druk! Heb ik ook gedaan hoor en ik kan het je zeker niet kwalijk nemen. Misschien zou je eens bij "Eerste symptomen" moeten kijken, daar staan meerdere gesprekken hierover met ook veel positieve uitkomsten. Ik denk dat je hier bij "Miskraam" voornamelijk slecht nieuws krijgt te horen en dat zal je ook niet echt helpen.

Meid, heel veel sterkte ermee! Ik hoop dat het allemaal goed is ;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik denk dat het wel goedzit meid......je zegt zelf sex te hebben gehad en harde ontlasting nou dan was het vast wel daarvan!

Ik heb bij beide kids wat bruin en roze verlies gehad en je schrikt je idd rot en je wordt hartstikke onzeker maar het hoeft niet perse fout te zijn..ik denk dat het wel goedzit ....succes met de echo!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou hier nog eentje met bloedingen! En inderdaad het is vaak met harde ontlasting ! Gister weer een heftige bloeding gehad , maar daarna is het ook weer weg! Het is zo onwijs onzeker! Maar misschien zijn wij er gewoon vatbaar voor snel een bloeding! Ik heb zelf heel erg het idee dat het wel goed zit! Heb dit keer ook de vk niet gebeld voor een echo! Wacht het gewoon af tot 17 januari! Sterkte meis komt vast goed

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    meid maak je niet zo druk .... zolang jij er geen buikkramp bij heb en geen helder rood bloed met stolsels ... is er niks aan de hand

en weet je ja ik heb het zelfde mee gemaakt alleen geen postieve afloop maar aan mijn verhaal heb je niks ... wat elke persoon is anders en elke lichaam gelukkig ook , als je morgen ochtend nog zo voelt gewoon bellen voor een echo en gewoon aan geven dat je je heel veel zorgen maakt en graag wilt weten waar je aan toe bent ;)

sterkte

6. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Ik heb het idee dat het niet erger is geworden vanaf vrijdag..
    Eigelijk lijkt het erop dat het gestopt is, maar heel af en toe met het afwegen die ik heel iets bruin..
    Voor half 8 vanavond worden we terug gebeld door de vk..
    Ik ben zo vreeselijk zenuwachtig, en als ik dit dan weer lees..
    iedeeren probeert me gerust te stellen, maar niets helpt..
    Khoop zo dat ze strax nog tijd voor ons hebben, en we gewoon een kloppend hartje te zien krijgen ..
    ik voel me goed, en heb ook nog nergens last van gelukkig..
    maar ik ben oh zo bang!

7. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    zojuist gebeld door de VK..
    Vanavond om 10 uur krijg ik een echo!!
    Pfff kzit helemaal te shacken!! ik ben zo zenuwachtig!!

8. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Gelukkig dat ze bij jullie nog zo laat open zijn.
    Heel veel succes meis.

9. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    daar keek ik dus ook van op.. ik had het nooit meer verwacht..
    Dankjewel,, khoop zo dat die kleine tgoed maakt!!

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    wat fijn dat je een echo krijgt!! hopelijk alles goed
    succes!!!!

11. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Wat een opluchting!!
    Vanavond om 10 uur konden we bij de vk terecht..

Eerst probeerde ze een echo via mijn buik te maken, en dat zag er niet mooi uit..
    Ze had het over een dood vruchtzakje, dus wij schrokken ons dood..
    Ze wou het toch inwendig proberen..
    En al gauw zagen wij gelukkig een mooi kloppend hartje..!!
    Mn baarmoeder had een beetje een aparte vorm, dus wil ze het wel beter in de gaten gaan houden..
    Tis gelukkig verder niet erg voor tkindje, het enige puntje.. was dat het daardoor eerder geboren kan gaan worden..
    Er is een hele last van onze schouders gevallen!!

12. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    wat een pak van je hart he, een goede echo! Proficiat

13. kalli

kalli Niet meer actief

Proficiat!!! :)

14. Alita

Alita Niet meer actief

he he gelukkig!!!

15. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd meid,
    het zal ook wel een hele geruststelling zijn dat ze je nog meer in de gaten gaan houden, zeker voor de eerste 12/13 weken.

16. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ooohh pffffff wat geweldig!
    Spannend hoor jeetje.
    Maar ze zeggen dat zolang het niet lijkt alsof je echt gaat menstrueren er niks aan de hand is, of was het echt heel veel?

Ben blij dat alles ok is!

17. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    marik, het leek alsof het begon als een normale menstruatie..
    twas maar eennmalig, maar toch schrok ik me dood!!
    de 19e had ik al een echo staan, en die bliijft gewoon staan..
    nu kan in eindelijk een beetje gaan genieten..

Deel Deze Pagina