M.A +/- 5/6 weken

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door ArneLies, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelde zo goed, het was totaal niet gepland maar oh zo welkom, vorige week woensdag kwam ik erachter dat ik zwanger was, gelijk bloed laten testen en gelijk controle bij de huisarts. Ik moest rustig aan doen en dat heb ik ook gedaan geen stress geen gekkigheid alleen ontspannen en helaas ging het gisteren mis. Ik kwam er eigenlijk achter door een nieuwe negatieve urinetest, wij hadden een digitale en ik wilde een ouderwetse om in me boek te plakken dus vol goede moet goedkope van de kruidvat 2x negatief, etos 1x negatief, clearblue digital die avond en de volgende ochtend negatief, ben ik gek dan de dokter zei donderdag dat ik overduidelijk zwanger ben, dokter gebeld kom maar bloed prikken en die middag kwam het antwoord waar ik ohh zo bang voor was, je gaat een miskraam krijgen je HCG is zo hard gedaald....zucht....

Maar kopje op zorgen aan de kant we gaan doorvechten en ik geef niet zomaar op!!!!!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik reageerde al op jouw reactie in mijn topic, maar zie nu je eigen topic.
    Voor de 2e keer de deksel op je neus dus. (ps er staat 13 maart in je onderschrift ipv feb). Waarom is het leven toch zo cru af en toe? Voordat je goed en wel aan voor de 2e keer aan het geluk heb mogen snuffelen wordt het alweer weggerukt.

Zo te lezen heb je een positieve instelling, hopelijk kun je dat vasthouden.
    Sterkte!

3. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geleerd dat je er niet teveel mee bezig moet zijn om zwanger te raken, ik lees dat meiden zich tempen en alles voor de eisprong. Wij zijn vanaf vorig jaar ook bezig en heb wel geleerd hoe meer je er mee bezig bent hoe trager het gaat en nu waren we er niet mee bezig en was het daar en het is inmiddels ook alweer weg maar goed ik ga door!!!

Ik hoop dat jullie ook doorvechten en het leven is hard snoei hard zelfs, wij kregen vorige week donderdag te horen dat me schoonvader stervende is en niet lang meer heeft en ik doe die middag een urine test en blijk zwanger te zijn zo hard kan het leven zijn maar geef nooit op!!!!!

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Arnelies, wat naar om te lezen dat je een ma hebt gehad :(

Ik weet helaas hoe je je voelt. Ik hoop dat je gauw sterkte en kracht zult vinden. Praat veel met de mensen om wie je geeft.
    Het is allemaal niet eerlijk. Hopelijk mogen jullie gauw weer zwanger zijn van een wondertje. Ik wens je veel sterkte.

5. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel ikapika en jij heel veel geluk met je kleine wondertje

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    heh bah..wat een rot nieuws ..sterkte in deze moeilijke dagen.

7. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel toeter het leven is hard maar wij vechten door voor ons kindje

8. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    heel dapper dat jullie niet opgeven!

9. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Balen!! Lopen jullie al bij een gyn? Want als ik het goed begrijp is dit niet de 1ste keer? Misschien kunnen hun wat beter bekijken waar het evt mis gaat?

Sterkte!

10. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hopelessinlove ik moest begin februari toen ik er dus achter kwam dat ik weer zwanger was naar de Gyn voor de onderzoeken, zelf heb ik erg het idee dat mijn baarmoederslijm te dun is om de vrucht vast te houden en wil daar 1 deze dagen een gesprek over aangaan met me huisarts want die medicatie kan absoluut geen extra schade aanrichten dus nog even spannend allemaal, zeg maar zo ik geef niet op en ben er ook niet mee bezig om zwanger te worden als het zo is het zo en zo niet dan volgende maand misschien...

thks voor je berichtje

11. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Okee hoop dat de huisarts er wat mee doet! En anders aan de gyn vragen. Goed dat je er (nog?) niet zo mee bezig bent.

12. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    het verleden heeft mij wel geleerd hoe meer je ermee bezig bent hoe langzamer gaat en als je alles gewoon zn gang laat gaan dat het dan vanzelf wel komt en vaak nog sneller dan verwacht

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sterkte :(

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik maak vandaag net hetzelfde mee...heerlijk aan het genieten van het zwanger zijn en ik had nog één testje over en dacht ik doe zomaar na een dikke week zwanger dat testje er nog maar bij en negatief..maag knijpt samen,alles duizelt...je wereld vergaat zomaar even :( ik ben gauw een digitale test gaan kopen bij de apotheek van wacht maar ook negatief...auw wat doet dat pijn!en lichamelijk ook nu...ik heb de arts nog niet gezien die zie ik normaal(voor de zwangerschap was dat gepland)de 18de maart...ik zal bellen of ik vroeger kan komen

het spijt me voor je x

15. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve mol

ik lees nu je bericht pas ben een tijdje door omstandigheden niet actief geweest maar ik had inderdaad net zo een gevoel als jou het is niet te bevatten en afgelopen maand was het weer hetzelfde liedje dus nu boos GYN en HA gebeld en ze gaan eindelijk een onderzoek in werking zitten

Deel Deze Pagina