Kans of verkeken kans?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cato1979, Oct 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Soms maakt je lijf het wel heel spannend...Wij zijn vanaf vorig jaar augustus bezig. Ronde 14/15 zitten we nu dus. Afgelopen weken de eerste onderzoeken gehad bij de gynaecoloog. Tot op heden zijn de uitkomsten van de testen goed. Er is nog geen reden om aan te nemen dat ik niet zwanger kan worden. In het weekend van 5-6 oktober heb ik zeer waarschijnlijk mijn eisprong gehad (de week ervoor hebben ze het eitje gemeten zal ik maar zeggen ;). Mijn cyclus is rond de 32 dagen. Ik heb altijd een late eisprong op of rond dag 18. Enfin, mijn NOD heb ik dus op zondag (vandaag) of morgen. Het wijkt wel eens af. Afgelopen woensdag krijg ik ineens licht bloedverlies. Ja hoor dacht ik: daar gaan we weer. Alle hoop weg. Ik heb dus gedacht: nou; rond vrijdag of zaterdag gaat de boel dan wel echt doorzetten. Zo gaat het eenmaal altijd. Op vrijdag werd het echter alleen maar minder (niet dat het veel was; max. 2 inlegkruisjes op een dag; niets spannends). Op zaterdag niets meer. Ook vandaag niet. Op donderdag of vrijdag (ik ben het al kwijt) heb ik een Action test gedaan. Vraag me niet waarom. Negatief natuurlijk. Maar wat moet ik hier nu van denken. Voordat ik ongesteld wordt heb ik altijd licht bruin- en bloedverlies en na een dag of drie komt het dan. Maar nu houdt het op! Verder heb ik wel wat gevoelige borsten maar echt niet zoals je wel eens leest (heel pijnlijk; je kunt er niet aan zitten). Tja ze zijn vol en licht gevoelig maar dat heb ik ook wanneer ik ongesteld wordt. Het enige vreemde was zaterdagochtend. Ik stond met iemand te praten en dacht: heb ik nou een wondje in mijn mond? Ik had een bloedsmaak in mijn mond. Geen wondje...En nu is de hamvraag natuurlijk: maak ik nog een kans? Ik ben bang, omdat die test niets aangaf, dat het ook niets meer gaat worden. Wat denken jullie? Heel erg bedankt voor het meedenken!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat er zeker nog een kans is. Anders morgenvroeg nog een keer testen en dan niet met Action want die vertrouw ik eerlijk gezegd sowieso niet

3. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Dank je voor je reactie Tetta! Heb jij slechte ervaringen met de Action test? Groetjes Cato

4. angel128

angel128 Bekend lid

May 26, 2013
    693
    0
    0
    Misschien is het een late innesteling? Dan geeft de test ook nog geen positief ook al is wel gelukt.. innesteling is gemiddeldn7 a 10 dagen na de ovulatie donderdag is dan ong 10 dagen na je ovu als je vandaag of morgen je nod verwacht..

Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,258
    6,155
    113
    Ik zou nog een keer testen morgen. Donderdag zou nog best te vroeg kunnen zijn als morgen je NOD is. Ik geef je nog niet op ;)

6. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Spannend! Al getest vandaag?

8. Liva82

Liva82 Lid

Aug 27, 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL

Hoi Cato,

Dit is zo herkenbaar, ik heb precies hetzelfde deze maand en maak mezelf helemaal gek!
    Ook ik heb altijd voor mn NOD een paar dagen bruinachtig slijm/ bloed, en dan weet ik alweer hoe laat het is. Deze maand heb ik ineens veel vroeger dan normaal (6 dpo) bruin slijm/ bloed, en normaal meestal 4 dagen voor NOD. ik had vanaf afgelopen donderdag lage rugpijn en ook ineens een ijzersmaak zaterdagochtend. Had dus goede hoop, maar na Zaterdag is deze weer weg.
    ik ben inderdaad ook benieuwd of er nog een kans is!
    Ik hoop dat het toch raak is voor je Cato ( en voor mezelf ook uiteraard ;))

9. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Hi dames, ik durf nog niet te testen...! Gisteren weer iets bruinverlies maar het mag geen naam hebben... Ik heb al minimaal een week van die lichte steekjes in mijn lies. Geen pijn naar hele lichte steekjes....wat een spanning!

10. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    @liva wanneer is jouw NOD? Heb je al getest?

11. Liva82

Liva82 Lid

Aug 27, 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mijn nod is pas volgende week zondag, moet nog even geduld hebben dus :x testen heeft nu nog weinig zin denk ik. jouw nod is vandaag toch? ga je nog testen? spannend!!!

12. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Ik denk dat ik donderdag ga testen...! Vandaag is mijnNOD inderdaad.... Heb jij verder nog symptomen?

13. Liva82

Liva82 Lid

Aug 27, 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik zou echt gek worden, weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten, respect! ik dacht wel het gevoel te hebben dat het raak zou kunnen zijn. Ik had 3 dagen lage rugpijn, ineens een ijzersmaak in mn mond ( was heel even op zaterdagochtend) en gewoon eigenlijk het gevoel van ja het is raak.. ik zal wel gewoon te graag willen. Jij verder nog andere tekenen gedacht waardoor je dacht dat het raak zou kunnen zijn?

14. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Tja iedere ronde denk ik zwanger te zijn dus hoeveel mijn symptomen nu zeggen ; geen idee...! Maar: dat van die bloedsmaak ineens vond ik dus heel raar. Verder heb ik meer van die subtiele kleine dingen; lichte steekjes in mijn linkerborst, kleine steekjes in mijn liezen, volle borsten. Maar niets heel erg zal ik maar zeggen. Verder ben ik echt bekend met het hele fenomeen bruinverlies en had ik dus vorige week ook licht bloedverlies maar niet zoals ik heb wanneer ik ongesteld ben. Toen hield het zaterdag helemaal op en gisteren en vandaag weer 1 inlegkruisjes max bruinverlies. Net in de auto even een vlaag misselijkheid maar that's it...ik ben gewoon zooooo bang om weer teleurgesteld te worden..!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Er is zeker nog wel een kans hoor!
    Succes!!!

16. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Dank je!!! Soms denk je: zou ik na 14 rondes nu wel in een keer zwanger kunnen zijn?!! Maar aan de andere kant: waarom niet?!!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Precies!
    Ik ben van de 4e na 16 rondes zwanger geraakt, bij de andere kids was het veel sneller raak! Hihi

18. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Dat geeft hoop!!:)))

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    :D
    Het lijkt een eeuwigheid te duren als je bezig bent, zeker als je binnen het jaar nog niet zwanger bent! Vreselijk die wachtperiode!

20. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Het is echt zenuwslopend..! Eerste onderzoeken in het ziekenhuis zijn echter positief dus het zou gewoon moeten kunnen..! Maar omdat het de 1e keer is weet ik dus totaal niet hoe je je voelt wanneer je zwanger bent... Dus iedere keer is bij vreemde signalen weer duimen draaien..! Maar ronde 16e was net dus bij jullie ook in 1x raak?! Wow! En wat voelde je als eerste?

Share This Page