Te mooi om waar te zijn ...

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Katja77, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

    Katja77 Fanatiek lid

    8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Helaas het heeft niet zo mogen zijn... Wat een rollercoaster van emoties in korte tijd.

    Na een zwangerschapswens van elf jaar met vruchtbaarheidsonderzoeken en behandelingen 6x IUI en 1x IVF hadden we het begin dit jaar opgegeven. We wilden dit niet meer langer en verder met ons leven.
    Hoe wonderlijk was het dan ook dat ik toen spontaan zwanger werd. Het bewijs kreeg ik 16 oktober in handen met een positieve test.

    Helaas was de blijdschap van korte duur. De indicatie had ik al door twee twijfelachtige echo's. Vandaag weet ik het zeker omdat ik krampen heb en bloed met stolsels verlies.

    Misschien ongebruikelijk bij een miskraam bij 9 weken, maar ik heb mijn vlinderkindje een unisex naam gegeven: Robin.
    Dat was namelijk een van de dingen die me zo leuk had geleken, de naamgeving van je kindje. Waarom nu dan ook niet ...
     
  2. MissIrene

    MissIrene Lid

    4 nov 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat ontzettend heftig!

    Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!
     
  3. moon78

    moon78 Actief lid

    15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Wat ontzettend oneerlijk :(

    Heel veel sterkte
     
  4. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Oh Katja, wat had ik het graag anders gezien voor jullie, ik had zo gehoopt op een happily ever after. Mooi dat jullie toch gekozen hebben om het kindje een naam te geven.

    Zo ontzettend veel sterkte gewenst..
     
  5. Logan

    Logan Niet meer actief

    Wat vind ik dit oneerlijk. Jeetje. Heel mooi dat jullie je kindje een naam hebben gegeven. Sterkte.
     
  6. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sterkte..
     
  7. frummelk

    frummelk Fanatiek lid

    2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Sterkte!
     
  8. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat ontzettend oneerlijk! :(
    Heel veel sterkte!
     
  9. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Oh, wat vreselijk moet dit zijn voor jullie! Ik weet nog dat ik kippenvel had toen je ergens meldde dat je zo onverwachts zwanger was... en nu heb ik kippenvel omdat je dit verteld.
    Heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie toch nog onverwachts weer zwanger mogen raken van een gezond kindje!
     
  10. Mamayo

    Mamayo Bekend lid

    18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben wat aan het scrollen door nieuwe berichtjes en lees zodoende jouw verhaal. Ben er stil van, wat een ontzettend verdrietig nieuws heb je! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies!! Ik vind het trouwens juist mooi dat jullie jullie kindje een naam hebben gegeven!
     
  11. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Veel sterkte :(
     
  12. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Katja,
    ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode!

    dikke knuffel..
     
  13. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Wat een vreselijke teleurstelling en verdriet dat het toch mis is gegaan terwijl jullie al zolang bezig zijn om een kindje te krijgen.
    Mooie naam hebben jullie gegeven.
    Veel sterkte met het verwerken.
     
  14. Anneke83

    Anneke83 Actief lid

    3 jun 2014
    231
    0
    16
    Wat ontzettend verdrietig, maar ook ontzettend mooi dat jullie je kindje een naam hebben gegeven, mooie naam!
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
     
  15. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Lees het nu pas Katja. Heel veel sterkte. :( En hele mooie naam Robin. Groot gelijk dat je hem/haar een naam hebt gegeven. Je bent mama van een vlindertje dus een naam kiezen hoort er gewoon bij.
     
  16. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Sterkte, wat mooi dat je een naam hebt gegeven.
     
  17. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    heel veel sterkte! en wat prachtig dat je hem/haar een naam hebt gegeven.
     
  18. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    wat oneerlijk zeg!

    heel veel sterkte met dit verlies!
     
  19. mamima

    mamima Actief lid

    4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah wat heftig en oneerlijk.
    Wat een mooie naam! Heel mooi dat jullie kindje een naam heeft gekregen. Het kan dan ongebruikelijk zijn, maar ik vind het juist mooi.
    Daarbij, je moet vooral doen wat goed voelt en niet wat gebruikelijk zou zijn, ieder doet dit op z'n eigen manier! Heel veel sterkte!
     
  20. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen. Het moet echt heel heftig zijn geweest voor je, je hebt heel even toch aan het geluk kunnen proeven dat je zo graag wilde maar al opgegeven had, en nu verlies je het alsnog. Het is echt niet eerlijk :(. Je hebt een mooie naam uitgezocht. Ik hoop dat je het t.z.t allemaal een plekje kunt geven en verder wens ik je het allerbeste!!
     

Deel Deze Pagina