Niet zo heel veel eigenlijk. Lekker serie kijken denk ik haha Laat ik het zo stellen, we hebben niet echt plannen en ik vind het wel even fijn om een dagje echt weer eens tot rust te komen en series te kijken waarbij ik nog wat achterloop. Zelf hebben we niet zo heel veel met Pasen, dus vandaar ook dat we niet iets bijzonders doen. Ben wel vrij, maar oproepbaar.. Dus het kan zo zijn als een collega ziek is dat ik alsnog aan de bak moet. Vandaar ook dat we niet naar iemand gaan om op visite ofzo te gaan, staat ook zo lullig dat ik dan eventueel na een paar minuten al weer weg moet.
Werken tot waarschijnlijk 14u. Misschien tot 17u maar we gingen proberen om al om 14u te stoppen. Daarna geen idee. Maandag paaseieren rapen bij oma en opa.
1e Paasdag blijf ik thuis, gewoon een luie zondag. Maar 2e paas, dan ga ik met partnerlief in de ochtend Paasbrunchen en 's avonds sushi eten met schoonzusje, broertje en partner. Dus een double date!
Naar de kerk en lekker samen zijn met ons gezin. Voor 's avonds heb ik een lekkere salade gehaald en wat lekkere broodjes.
Sochtends paaseieren zoeken in het dorp waar mijn schoonouders wonen, daarna brunchen bij ons thuis met schoonouders en schoonzus met kids.
's Morgens gaan wij naar de kerk en aan het eind van de middag gourmetten. 's Middags misschien wandelen of fietsen of gewoon thuis.
Morgen met familie bij elkaar, uitgebreide brunch en daarna afhankelijk van het weer: of naar het bos of spelletjes doen. 2e paasdag naar het spoorweg museum.
Sporten en m'n zoontje is jarig dus smiddags visite, savonds lekker niks denk ik. Tweede paasdag nog geen idee. Moet ook nog studeren dus hoef me echt niet te vervelen