nou dames zijn we weer. in de wachtkamer. wat een rottijd is dat toch ook he de tijd tussen je eisprong en je hopenlijk uitblijvende ongi pfff. nu heb ik dezelfde symptomen als vorige maand, dus gewoon cyclus symptomen, pijn in mijn boobies voor de tweede keer en krampjes. hmmzz je cyclus veranderd dus wel, want boobiepijn had ik dus nooit voorheen. Kan iemand de klok ff vooruit draaien?
Ik heb nu ook allerlei rare verschijnselen, heel anders dan de vorige maand. Kreeg net ook ineens echt steekjes boven mn schaamstreek, deed echt ff zeer. Ook heb ik al een aantal dagen het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat hoef ik pas dinsdag. Pffff, dat wachten is idd echt niks, bah bah. Liefs, Duveldraakje
erg he duvel. ik ben ook nog eens inde war ik heb de laatste twee keer een cyclus van 24 dagen gehad en daarvoor 27 dagen. dussuh ik ga maar uit van 27 dagen. dus ik kan woensdag testen, maar we zien wel even of en wanneer ik dat doe. moet eerst naar het ZK voor een echo om te bekijken of ik geen cystes meer heb omdat ik al een week of 5 krampjes heb.
Das erg vervelend ja, ik hoop echt voor je dat het raak is en dat de cystes weg zijn/blijven. Ik heb nu echt de neiging om te gaan testen, maar ik weet het nog even w8en. #-o :x Liefs, Duveldraakje
euuhm sorry maar dan kun je dit wel bijna bij elk topic neerzetten. ik vroeg alleen of iemand ff de klok vooruit kon draaien. toevallig reageert duvel over dr symptomen
yes dat is ook maar de tijd tussen eisprong en nod bespreken ze meestal toch in nod topics. ? is een soortwachtkamer daar. LOL
Ja we kletsen wel verder op t NOD, ik zou willen dat de klok ff een aantal dagen vooruit kon gezet worden... Was ook idd niet mn bedoeling, maar goed. Liefs, Duveldraakje
ben ik met je eens maar het was meer een topic om ff te klagen over de wachtkamer tijd. Ik vindt de NOD topics veel te snel gaan je bent er een avondje niet en je kan 35 bladzijdes gaan teruglezen.
Tja, je kan jezelf iedere maand helemaal gek maken met zoeken naar symptomen. Feit blijft dat je pas echt kan weten dat je zwanger bent, als je een positieve test hebt. Bij de meeste vrowen komen de kwalen echt pas na de positieve test. Ik zou dus echt willen adviseren om gewoon rustig je tijd uit te zitten en je 'symptomen' niet al te serieus te nemen. Je lijf kan echt een spelletje met je spelen. Als je dat spelletje elke maand weer aangaat, wordt het inderdaad een lange lijdensweg. Succes meid.
mij maakt het niet uit hoor...ik stoor mij niet , maar het maakt het voor de mods anders zo lastig om te blijven moderen... vandaar dat ik er een kleine note over gaf...no hard feelings... liek.
ik zou af en toe wel eens willen dat meerdere die mening waren toegedaan...heb af en toe het gevoel als ik iets dergelijks zet het anders opgevat wordt dan bedoeld..
maargoed wat ik schreef was dat ik de periode na mijn ei niet leuk vindt. het is een periode waarin je nog niks weet. en tot nu toe schrijf ik alles wat ik voel af aan een normale cyclus.
het is en blijft elke keer weer afwachten en ondanks al wat je voelt is het toch wachten op die echt duidelijke positieve test voor je je idd zwanger kunt wanen...je lijf blijft je keer op keer weer voor de gek houden jammer genoeg....
Smoekie ik heb het idee dat je mij met mijn benen op de grond wil zetten, maar dat is niet nodig. Ik heb het niet over symptomen, of dat ik misschien zwanger ben, ik heb het over de klavhten die horen na je eisprong. Maar bedankt voor je bezorgdheid.
Smoekie ik heb het idee dat je mij met mijn benen op de grond wil zetten, maar dat is niet nodig. Ik heb het niet over symptomen, of dat ik misschien zwanger ben, ik heb het over de klavhten die horen na je eisprong. Maar bedankt voor je bezorgdheid.[/quote:3i929g8q] nee meid ik wil je niet met beide benen op de grond zetten, want ik ga er gewoon vanuit dat je met beide benen op de grond staat, maar wil je alleen zeggen dat je lichaam elke keer weer hoe lang je ook met de pil gestopt bent je voor de gek kan houden (en ik weet er alles van) mijn borsten deden zo ineens van de een op andere keer zo zeer dat ik dacht het zal wel raak moeten zijn maar helaas pindakaas en dat heeft 3x zo geduurd dit keer totaal nergens geen last van verschillende maar met dezelfde uitspraak pendels, 2x licht positieve test en toch jammer genoeg zo heel spontaan de brandweer op visite....niks meer niks minder....
precies dat is wat ik indd schreef, ineens last van mijn borsten vorige cyclus en nu weer dus vandaar dat ik verandering merk aan mijn normale cyclus. en dat terwijl ik al 8 jaar geen pil meer slik.
ik ben er zelfs bij de 1e keer dat ik het had voor naar de ha gegaan omdat ik dacht dat het niet "normaal"was zo zeer deden ze zij weet het aan dat ik mijn periode moest krijgen ondanks dat het zo ineens opkwam en het nog een dikke anderhalve week zou duren, maar ze heeft wel gelijk gekregen want ik heb er tot 3x toe zo'n last van gehad niet leuk meer, en nu deze keer nergens geen last van wel iets maar niet noemenswaardig, dus zo zie je maar weer, je lichaam reageert elke keer weer anders, en bij alles kun je je vraagtekens zetten (deed ik nu ook) en dan is de domper gewoon hard... maar ja ben ik ook alweer overheen volgende keer beter misschien...
Ook ik zit op het wachtbankje... mja kep helemaal geen klachten eigenlijk maar kzal je gezelschap houden op dat bankje
Me to... ook maar wachten en wachten en wachten Komt er ook nog bij dat ik er nog achter moet komen hoe mijn cyclus gaat verlopen omdat ik nog niet zo lang gestopt ben met de pil... PFFFF is allemaal wat! Groetjes Zomaar