Welke namen vinden jullie passend bij onze dochter (zie foto). Namen die wij leuk vinden voor een meisje: - Nora(h) - Nova - Celes(te) jongensnamens: - Liam We houden niet van lange namen. Maar ook niet van hele populaire namen, vandaar dat we dus ook twijfelen over bovenstaande namen. En wat vinden jullie; Norah of Nora? * aub niet de naam van onze dochter in het topic noemen.
Jade Leah Lauren Farah Chloé / Chloë Nola Nika Nova Lily Lux Jax Jack Twan Rowan Faas Levi Sten Odin Otis
Nora is logischer maar Norah mooier bij zus. Anders misschien nog; Fauvé Isée Chloë Chloé Aimée Zélie Amelle Iselle Viënne Silas Nilas Fender Rodin Aaron Bodhi Zion Elias Elon
Celeste is zo mooi! Liam, Nova en Nora zou ik te populair vinden naast de originele naam van je dochter. Ik verkies trouwens Nora boven Norah. Vind Norah altijd zo 'origineel doen', als je snapt wat ik bedoel Andere tips: Hazel Philou Olivia Lou Pippa Lea Luna Estelle Claire William Kai Quinn Ian Vince Maxim Morris Jules Ik ken trouwens een gezin met een dochter met dezelfde naam als jouw dochter. Daar heten de broertjes en zusjes Z.e.v, L.o.v.i.s, R.a.v.i en V.e.s.p.e.r. Ook leuk misschien?
Zola Eden Jade Leah Stacey Yentl Carly Jula Jolie Hailey Veerle Noelle Felice Yazz Bodil June Loua Estee Chanel Dion Luca Kane Flynn Scott Ryan Brent Joël Boyd Jace Levi Shane Zane
Ravi vind ik heel mooi, helaas deze naam al in de familie wat dus maakt het dat geen optie is. Philou ook heel Mooi. Celeste blijft ook in m’n hoofd zitten. Vind jij die ook goed bij onze dochter passen? Ik snap precies wat je bedoeld met Norah. Eigenlijk is de H gewoon overbodig.
Jahoor! Celeste past prachtig bij de naam van jullie dochter. Ze hebben ook allebei een stille e op het eind, dat geeft een soort extra verbinding
Ik sluit me hierbij aan. De overige namen uit je rijtje vind ik niet mooi genoeg naast M. Misschien nog: Philine Romée Isaure Vaeda (leuk dat ae er weer in terug komt vind ik ) Fauve (je had m ertussen gezet zag ik, maar dan met een streepje naar rechts op de laatste e. Lijkt mij niet helemaal correct. Zoals ie hier staat spreek je het uit als 'foov'). Voor een jongetje kom ik zo gauw alleen op Cedric, Joël of Enaël uit.
Ik heb een C.eleste ❤️ je kan wel raden welke naam ik het mooist vind Haar zus heet A.lissa. Voor hun zusje zoeken we ook nog een naam. Weet wel dat fauve (de bretagne) ook een hondenras is. Daar ligt mijn associatie bij die naam Vaeda vind ik ook heel leuk naast jullie dochter. In de film my girl zit een Vaada, klonk mij mooi in de oren Nora zou bij die naam mijn keuze hebben ipv norah, maar zou nog eerder Nore kiezen. Dat is iets minder voorkomend ook.
Ik hou niet van "onnodige" letters (hier dan ook een Lea en geen Leah) en zou dan ook kiezen voor Nora. Leuke tijdloze naam en past ook prima bij M. Wel is het nog steeds aan het klimmen in populariteit, dus wat dat betreft voldoet het niet helemaal aan jullie voorkeuren. Celeste vind ik er ook erg leuk bij passen!