Kus

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bonnievdakker, Jun 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Meiden ik ben vandaag zo intens gelukkig! Tijn heeft mij voor het eerst echt een kus gegeven. Met zijn lipjes vol op mijn mond! Hij vind het echt een leuk spelletje en iedere keer als ik zeg:"krijgt mama nog een kus?" begind hij te stralen en geeft hij me vol overgaven een flinke pakkert! :)

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wat lieff!

Kan niet wachten tot de mijne dat ook doet ;)

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Sammie doet het ook.. heeft twee manieren om kusjes te geven :)

als mama zegt kusje? en tuit haar lippen.. en hij loopt gewoon naar je toe.. dan wilt hij kusjes krijgen en knuffelen..

als mama zegt kusje? en tuit haar lippen en hij tuit zijn lipjes ook...! dan krijg ik een dikke pakkerd op mijn mond..

dus veel kusjes vragen :)

4. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Mijn dochter geeft altijd een lekker tongzoen haha. Als je vraagt: Krijgt mama een kusje? doet ze haar mond wagenwijd open en komt ze met haar gezicht helemaal naar je toe. Ze is echt een vrijdoosje :)

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Heerlijk he die eerste klapzoen! Gaf mij hetzelfde gevoel als toen ze mij aanwees aan mama zei! Echt heerlijk!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg

whaha hier nog een en als ze hem op me wang geeft wordt het al snel een tongzoen en gaat ze op me wang zabbele en met dat tongetje op en neer :) . moet zeggen dat alicia meer een knuffelkontje is maar een kusje zo nu en dan kan er ook wel vanaf als ik er om vraag

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Leuk hè? Jelle gaf vandaag voor het eerst zijn badnijntje een kusje, en daarna zijn eendje, en toen nijntje weer, en toen het eendje weer... enz enz... Zooooo lief! *smelt*

Alleen toen papa een kusje kwam halen waren ze op... Jammer, maar helaas! :) :)

8. Hier krijg ik ook op 2 verschillende manieren kusjes. Als ik zeg kusje voor mama dan doet ze met haar lipjes een smak geluid. En als ik mijn gezicht naar haar toe breng krijg ik idd ook een soort van tongzoenachtige kus. Echt zo schattig.

Geniet ervan!

9. imke

imke Actief lid

Sep 26, 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    dat wil ik ook! ha ha! bij ons nu wel kushandje!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuk is dat he.
    Als ze zo klein zijn zie je ze zo verbaasd kijken als je ze kust, zo van wat doe je nu weer :confused:

Share This Page