Ik dacht dat we er onderhand wel helemaal uit waren maar mooi niet dus! We twijfelen tussen de namen: Sylvan/Silvan & Novan Beide gewoon uitgesproken zoals het er staat niet op z'n Engels maar gewoon Nl dus Noo-van of Sil-van Voor de tweede naam zijn we er nog niet uit dat word misschien Milo/Mylo..maar dat komt later nog wel haha. Brand maar los....
Sylvan, lijkt iets meer op een bestaande jongensnaam (Sylvain) maar is toch origineel (en mooier dan Sylvain), kun je ook afkorten tot Syl (wat ook mooi is). Novan lijkt me meer gezocht.
Ik ken meerdere sylvans, zowel jong als volwassen. Novan vind ik wat meer een modenaam... Dus gestemd op sylvan.
Novan is geloof ik vorig jaar 4x gegeven van Sylvan weet ik het eigenlijk niet wel vaker. Betekenis van Sylvan is Bos en Novan Nieuw
Novan! Hihi maar dat komt omdat onze aanstaande kleine zo gaat heten straks hihi Vind Milo trouwens ook meer een honden naam..
Twijfel, ik denk Silvan. Of misschien Silvijn? Maar Novan, ja kan ook... Haha! Niet helemaal smaak dus kan niet kiezen....! Hihi
Mijn dochter had Sylvan geheten als ze een jongen was Die naam schuift nu door, stel dat ik ooit nog een zoon krijg, dan krijgt hij de naam. Ik ga dus voor Sylvan/Silvan