Het staat tussen aanhalingstekens maar er is onder de gordel wel een wijzend vingertje en dat vind ik stuitend. Ik ben zelf helemaal niet gek op kamperen maar ik weet wel dat er genoeg mensen zijn die het werkelijk fantastisch vinden en het hun manier is om dicht bij de natuur te zijn. Vorig jaar stonden wij op een camping in een stacaravan maar er waren ook velden met zgn vrije kampeerders en daar heb ik heel wat tentjes zien staan waar kinderen in sliepen groot en klein. Mijn man en ik hebben vroeger ook gekampeerd in een tent en had ook vanalles kunnen gebeuren. Mes op je strot en het is klaar maar als je zo moet gaan denken dan kun je niets meer. Ik vind het gewoon vreselijk dat zoiets gebeurt maar het kan ook gebeuren wanneer je kind overdag op de camping naar het toilet gaat terwijl jezelf voor de tent een kop koffie zit te drinken. Als ze klein zijn loop je nog mee maar als een kind eens een jaar of 7 is ga je overdag echt niet bij iedere toiletgang mee lopen als ouderzijnde althans wij niet of maakt ons dat ook van die niet slimme ouders?
Maar wanneer het om kinderen alleen buiten laten spelen gaat, dan zeggen 9 van de 10 hier toch ook dat ze dat niet willen? Ik zie het verschil dus niet zo en ben het eens met bosi.
En toch heb ik in vele topics hier op het forum al zoveel reacties gelezen, dat moeders dat tegenwoordig écht niet willen.
Oh echt joh? Dacht dat het meer om kinderen van 4-6 jaar ging. Dat vind ik ook zo'n lastige leeftijdscategorie omdat ze steeds zelfstandiger worden maar nog best jong zijn. Maar 8 is toch echt wel een leeftijd waarop je kind zelf kan buiten spelen. Lijkt mij...
Natuurlijk spelen kinderen van 8 jaar zonder toezicht buiten of je moet echt een overbezorgde ouder zijn en continue bovenop je kind willen zitten. Hier speelden ze met 6 jaar al zonder toezicht buiten en dat is hier echt geen uitzondering van wat ik in mijn omgeving zie.
Verdachte verkrachting Nederlands meisje legt gedeeltelijke bekentenis af | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Nee alleen als het een jonge vrouw was geweest, als het bejaarde was geweest of een man, dan was ie vast ook weer vertrokken. Wat een ongelofelijke sukkel!!!!! :x Gelukkig hebben ze hem te pakken gekregen. Kan mij voorstellen dat het voor de verwerking wellicht een beetje mee helpt om een beeld van de dader te hebben.
Aha een broodzak met een geweten Nou ja...ergens snap ik wel wat hij zegt...hij is eigenlijk geen pedofiel... nou ja dat is dan maar goed... Maar het blijft een verschrikkelijk monster. Wat ik eigenlijk bedoelde met een kind niet alleen in een tent laten slapen als jij in een caravan ligt...is niet een verwijt naar de ouders...helemaal niet. Wat ik alleen niet begrijp is dat mensen thuis altijd hun huis op slot doen...want er kunnen anders mensen inbreken...op vakantie die behoefte niet hebben en willens en wetens kwetsbaar in een tent gaan slapen...waar niks op slot kan. Maar dat doen zoveel mensen...en ik snap wel dat dit gewoon moet kunnen...en ik kan er ook inkomen dat je er ook helemaal niet aan denkt. Ik blijf het gewoon raar vinden...
Ja, dat was de bedoeling kennelijk, hoe dan ook verschrikkelijk! Maar toch wel een "fijn" idee dat daar dus geen pedo rondliep.