Beste vk, Ik ben nu 21 weken zwanger en het gaat allemaal erg voorspoedig. Voel me goed en ga een klein buikje krijgen nu. Ik ben nog maar weinig aangekomen, zo'n 2 kilo denk ik (maar dit kan ook liggen aan dat ik vooraf aan de zwangerschap hormonen heb gebruikt en hierdoor al wel een paar kilo ben aangekomen). Maar wat is nu mijn 'probleem'. Bij het lopen heb ik pijn in mijn linker bovenbeen aan de binnenkant. Ik dacht eerst dat het m'n vagina was, maar het zit meer in m'n been zelf volgens mij. Het lijkt wel een spier (die naar m'n bil/vagina loopt). Maar ik heb hier al enkele weken last van. Kan dit iets met de zwangerschap te maken hebben? En wat zou het dan kunnen zijn? Bedankt alvast voor het antwoord.
Hoi Zeehondje, dit zal inderdaad een spier zijn waar je last van heb tne dit kan goed door de zwangerschap komen. Je bekken wordt al wat weker en hierdoor zijn je bekken en je bekkenbodemspieren niet meer zo stabiel. JE kunt hierdoor last krijgen van de spieren en de zenuwen in je bekken en benen, bekken en billen. Is niet er en gaat wel weer over maar het is gewoon lastig. Let er goed op dat je niet te lang beweegt, maar ook niet te lang stil zit. Groetjes Brigitte
Nou, niet direct hoor, er zijn best veel zwangere vrouwen met deze klacht. Dus kijk het maar gewoon aan,. dit behoort nog tot de normale pijntjes!