Cyclus na IUI behandelingen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door boannan, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    We hebben net onze derde en laatste IUI gehad (hormoon gestimuleerde cyclus) en gaan als het niet raak is door met IVF.

Ik heb weinig hoop want volgens mij heb ik m'n eisprong ruim anderhalve dag eerder gehad dan de IUI en bovendien was de zaadkwaliteit deze keer slecht.

Over 2 weken gaan we met vakantie en daarna gaan we naar medisch centrum kinderwens. Ik hoop dat we in augustus met de eerste IVF kunnen starten. Tijdens de vakantie hebben we dan nog een natuurlijke poging denk ik.

Maar ik vroeg me dus af of ik dan weer een normale cyclus kan verwachten. Ik heb natuurlijk 3 maanden hormonen gespoten. Wat is jullie ervaring? Was je cyclus daarna van slag?

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik heb zelf ook 3 iui's gehad (met hormonen). Deze behandelingen liepen achter elkaar door. Na de 3e iui hadden we een evaluatiegesprek en kwamen we in aanmerking voor IVF/ICSI. Na de laatste iui was mijn cyclus eigenlijk weer normaal.

Spannend voor jullie om te starten met IVF. Wij hebben ook de behandeling het Medische Centrum Kinderwens gehad!
    Geniet lekker van jullie vakantie en veel succes met de komende behandeling!

Deel Deze Pagina