Hallo meiden, Ik heb even een vraagje... Hoe was jullie eerste ongesteldheid toen jullie gestopt waren met de pil? Bij mij is het bijna gelijk aan een bloedbad namelijk en was even benieuwd of meer mensen dit hebben gehad?! Liefs, Joytjuhh
bedankt voor je reactie! Bij mij is het altijd wel aanwezig de ongesteldheid maar nu is het echt zo veel, dit heb ik niet eerder meegemaakt (ieder uur naar de wc om de tampon te wisselen.. en dan zijn het nog wel de super van OB) Sorry voor de details! Liefs
hey Joytjuhh Hier was ik ook mega ongesteld geworden sorrie voor de details maar het liep er letterlijk uit. Wat ik ook vreemd vond is dat ik het niet voelde aan komen normaal wel maar dit keer had ik pas de 2de dag van me ongesteldheid mega pijn in de buik. Ik was 31 oktober gestopt met de pil 1 november normale bloeding 29 nov ernstige bloeding maar wel netjes 28 dagen.. Nu hoop ik niet ongi te worden natuurlijk Succes met alles liefs brenda
Hai Brenda, Bedankt voor je reactie Ja bij mijn 'loopt' het ook met een megavaart... Maar ik had wel van te voren buikpijn dus had wel iets voelen aankomen.. helaas maar mijn cyclus was ook wel erg kort dit keer, maar 25 dagen! Is het jullie eerst kindje? Liefs,
Hier was de ongi de eerste keer zonder de pil ook heftig. Had het gevoel dat er een kraan daar beneden open stond! Dit heeft 3 dagen geduurd, daarna nam het gelukkig af, de ongi duurde wel 7 dagen. De buikpijn was ook veel heviger, ook inderdaad pas met dag 2. Kon niet lopen van de pijn. Nu heb ik mn 2e ongi zonder de pil en is al weer wat minder gelukkig. dag 1 wel weer een ontploffing, maar vanaf dag 2 weer normaal zoals anders.
ja het is onze eerste kindje vind het allemaal mega spannend en hoop dat het ook snel mag lukken.. Alle vrouwen in onze familie waren met de eerste ronde gelijk zwanger ik hoop dat ik ook goed vruchtbaar ben.. Maar ik lees sommige verhalen en daar word je niet echt vrolijk van.. Is het bij jou ook de eerste en de tweede ronde?? ik heb mijn NOD 27 december dus mijn klusweek komt eraan en dan weer wachten haha.. Hoop dat je ongesteldheid snel ophoud bij mij duurde het 6 dagen en bleef flink doorgaan dus ben weer schoon van binnen denk ik maar zo liefs brenda
Hai Macmazy! Owh ben blij dat meer mensen dit hebben gehad! hoewel het natuurlijk wel erg vervelend is dat we uberhaupt ongesteld zijn geworden! Allemaal bezig voor het eerste kindje? Bij ons word het de 2de we hebben al een zoontje van bijna 2. Bij hem ben ik door de pil heen zwanger geworden (door overstap van prikpil naar microgynon 30) dus heb ik al deze rompslomp niet gehad! Liefs
Hahah even een grote opruiming van binnen! inderdaad! Bij ons is het ons 2de kindje en idd ook mijn 2de ronde! Bij ons eerste kindje (ons zoontje) ben ik door de pil heen zwanger geworden (overstap van prikpil naar microgynon 30). Dus ben best vruchtbaar denk ik/hoop ik! Hoop dat het idd snel over is dan kunnen we weer gaan klussen Liefs!
Zonder de pil heb ik altijd een mega heftige menstruatie Daarom slikte ik ook de pil om het wat te verminderen en dragelijker te maken. Ik vloei dan ook helemaal leeg, bah bah. Om het uur inderdaad naar de wc om te verschonen en zelfs snachts de wekker moeten zetten omdat ik anders het bed vies maak. Maar ja dat allemaal is voor het goede doel!
Jeetje joh! Ik heb er idd ook last van! ik hoop voor ons dat we snel 9 maanden niet meer ongesteld worden ! Het is zeker voor het goede doel, en het goede doel heiligt alle middelen he! Liefs!
9 maanden zonder pijn oh wat heerlijk lijkt me dat zeg!! Nu kruip ik af en toe over de vloer van de pijn, of ik heb een heel wit gezicht en dan weet mn man alweer hoe ver het is. Maar de pijn zal het waard zijn hahaha Sterkte met je pijn ook meis!
Owh dat zou zo heerlijk zijn! Bij onze eerste kleine vond ik dat ook zo een leuke bijkomstigheid! Heerlijk... Nog 12 dagen voor jou! Ik ga voor je duimen, eens kijken of het helpt Liefs!
Dankjewel! Hou je me op de hoogte? Dit is jullie 4de ronde? Heb je je eisprong gevoelt of via ovulatietesten? Liefs!
Ik heb hem gevoeld met steken, dus nu maar afwachten. Dit wordt inderdaad onze 4e ronde, we gaan nergens van uit elke keer ivm grote teleurstelling maar het zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk!
Dat is denk ik ook de beste instelling, de teleurstelling word alleen maar groter als je er zo erg op hoopt... (ookal is het behoorlijk moeilijk ) Voor ons het de natuurlijk pas de 2de ronde maar bij onze knul is het allemaal zo vanzelf (plotseling) gegaan dat het deze keer eigenlijk veeel spannender is en je er nu veel meer mee bezig bent... Mijn man is erg nuchter dus die is er veel minder mee bezig en ik wil het nog niemand in mijn omgeving vertellen omdat ik mezelf wil beschermen tegen het constante gevraag: En en?? Maar ik merk dat het best lastig is om het er met niemand over te hebben... Weet bij jou iedereen het? Liefs,
Enige die het weten is mn beste vriendin en een collega van mn man. Omdat we het soms toch wel kwijt willen aan iemand haha En vandaar dat ik op het forum zit Voor de rest weet niemand het.. gisteren zat mn man nog te geinen tegen zn ouders 'ja jullie moeten nog even geduld hebben hoor want Corina wil niet nog zo iemand zoals ik op de wereld zetten, 1 is al teveel zegt ze' heel flauw en echt zijn soort humor, gelukkig konden ze er wel om lachen.
Hahaha typische mannen humor! Mijn schoonouders, Ouders, bekenden vragen allemaal van: En wanneer komt de 2de? en dan is het soms zo moeilijk om mijn mond te houden Vaak scheep ik ze af met nou misschien volgend jaar dat we er weer eens overna gaan denken enzv. Mag ik vragen hoe oud je bent? Gelukkig hebben we het forum nog Liefs
haha jep en gelukkig weten ze wie het zegt Het is soms zo moeilijk om niks te zeggen maar anders heb je steeds 'en ben je al zwanger??' nu nog wel maar dan zijn het opmerkingen van 'schiet eens op, we willen opa en oma worden' haha, helemaal toen ik net was gestopt vondt ik het zoooooo moeilijk om niks te zetten, inmiddels heb ik er niet meer zo'n moeite mee. Ik ben 26. Gelukkig wel ja haha anders werd mn man gek van me