Even een vraagje; als jullie kids wakker zijn, wat doen ze/jullie dan. Suus heeft vaak een half uurtje tot een uurtje de aandacht voor van alles en nog wat maar huilt ook vaak als ze wakker is. Herkennen jullie dit? Ik vind het best moeilijk wat ik dan moet doen. Voor spelen is ze nog te klein... Charlotte
Toen Annika zo oud was als Suus lag ze in de box met een mobiel boven haar waar ze heel lang naar kon kijken, maar ook zette ik zo'n gymtoestel wel eens over haar heen, daar zitten allemaal speeltjes aan met felle kleuren. Ze probeerde dat dan te pakken of sloeg er tegenaan. Kon ze echt lang mee bezig zijn.
Voor spelen met speeltjes is ze idd nog te klein, wel kun je van veel dingen een spelletje maken. Neem haar bijvoorbeeld op je arm en loop door het huis, onderweg kun je de dingen die je ziet benoemen, of je zingt een liedje etc..
Idd in de box met de mobiel, of ga een lekker eindje wandelen, ook goed voor moeders Ik wandel elke dag met steven, en met de hond.
safouane, vond de box niet veel aan op die leeftijd, hij begint het nu pas een beetje leuk te vinden en niet te lang. het leukste vond die het om bij mij op mijn schoot te liggen en als ik met hem praatte. na 3 kwartier was die dan weer moe, en ging die naar bed
Ik vind het ook moeilijk om Esmee te vermaken als ze wakker is, probeer vaak van alles en ik kan moeilijk zien wanneer ze moe wordt. Meestal als ze begint te jengelen leg ik haar weer in bed. Soms valt ze na de fles op de arm in slaap, dan slaapt ze zo verder in bed.