Goiemorgen Ik probeer mijn verhaal zo kort mogelijk te houden, mijn dochtertje van 3 maanden wordt verdacht van koemelkallergie, van nutrilon1 overgestapt naar PEPTI, klachten waren 1 week weg, kwamen weer terug, van pepti overgestapt op nutramigen LGG, klachten verdwenen 2 weken, kwamen weer terug.. nu staan we op AA en gaat het geweldig! Ze huilt niet meer zoveel, stuk rustiger, niet meer overstrekken scheetjes en krampen zijn weg.. en ook het geen dat ze alleen maar slijm poepte ipv ontlasting is verdwenen als sneeuw voor de zon! nu lopen we sinds 3 weken bij de kinderarts, en deze man luisterd totaal niet naar mijn bevindingen, we moeten nu dinsdag een dubbelblinde provocatietest doen.. Maar aangezien haar klachten pas optreden bij langdurige blootstelling aan koemelkeiwitten.. vraag ik mij af of deze hele test wel zin heeft?? De kinderarts zegt heel eigewijs.. Dit is geen koemelkallergie! het is mijn 3e kindje, ik ben gastouder van in totaal 10 kinderen die allemaal als baby zijn gekomen, maar deze klachten heb ik nog nooit gezien.. Dus mijn vraag is eigenlijk... Heeft die provocatietest zin?
Hallo Daantje 889, Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen beantwoorden wij hier geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes Leonie Nutricia voor jou