Ik wou weten als de testen van kruidvat die van 2 voor 5 euro betrouwbaar zijn? Ik heb namelijk 2 positieve testen maar kan het niet geloven!
Testen zijn prima hoor! Zijn de streepjes duidelijk? Ze testen nl al met vrij weinig hcg positief. Als je dus een duidelijke test hebt, ben je overduidelijk zwanger! GEFELICITEERD! Liefs Mamaline
Ik heb die testen van het kruidvat ook gekocht, twee voor 5euro. sta te popelen om ze te gebruiken, en nu ik hier lees dat ze weinig hcg nodig hebben om positief aan te duiden, is mijn geduld nog kleiner aan het worden. Maar heb mij voorgenomen om deze keer echt te wachten tot na nod Hopelijk lukt het me!
ik las juist dat ze meer hcg nodig hadden? Ik heb 4 dagen voor nod getest en toen gaffen ze een heeeel licht streepje, meteen een cb digitaal gedaan en zwanger ... maar ze zijn wel goed!
Bij mij gaven ze ook steeds een positief resultaat! Allebei mijn zwangerschappen teste ik positef met die als eerste! Hoewel ik de laatste keer 3 of 4 dagen voor nod ook een lichte lijn kreeg, maar toen helaas wel ongi geworden, maar denk dat het toen gewoon heel vroeg fout is gegaan, want had wel ook allemaal zwangerschapsverschijnselen! Geloof de testen maar hoor meis, je bent gewoon lekker zwanger!
Ik wilde dat ik eerder van deze testen had geweten. Ze werken super goed. En dat voor maar 2,50 per stuk. Ik heb wel nog een dure gebruikt van CB digitaal omdat ik wilde dat er met letters stond zwanger . Kon het gewoon niet geloven haha.