Heeft ze er genoeg van?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Nele87, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Ik heb het gevoel dat het einde hier bijna nabij is...

Ze dronk altijd smorgens, voor het slapen gaan, en nog een nachtvoeding.

De laatste weken wilt ze sochtends vaak niet meer drinken. Ze slaapt ook steeds vaker door. Hierdoor zijn er dagen dat ze nog maar 1 voeding drinkt...

Zou het kunnen dat ze zo de BV zelf aan het afbouwen is? Ik vind haar precies nog jong om zelf te stoppen? Of is dit normaal?

Ik vraag me nu ook af of ze wel genoeg melk binnenkrijgt met maar 1 voeding?
    Als ik kijk naar de hoeveelheden die ik kolfde , dan was dit max 120 ml. (ik weet wel dat dit niets zegt over wat ze drinkt)

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Het kan ook een fase zijn. Maar hier wil ze al heel lang 's morgens niet drinken. Heel soms bij uitzondering. Meeste nachten slaapt ze hier ook door. Dus hier ook meestal 1x daags. Als ik er 's avonds niet ben, wordt ze vaak wel een keer 's nachts wakker. En anders probeer ik het toch 's morgens nog weer.
    Ze krijgt hier haar zuivel wel aangevuld met yoghurt en soms koemelk.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,812
    5,951
    113
    Female
    Het kan inderdaad van alles zijn...
    Echt bewust afbouwen lijkt me niet, daar is ze denk ik nog wat te jong voor.
    Ik zou me er niet te druk over maken. Je kan haar de borst aanbieden, wil ze niet, dan niet. Op dit punt is het geen moeten meer. En je productie kan waarschijnlijk ook wel tegen een stootje. Ik heb de laatste 4 maanden voordat zoon stopte (met 2,5) alleen nog maar een avondslok gedaan. Ging prima, was een fijn momentje.
    Maar het kan heel goed dat jouw dochter opeens weer meer gaat drinken!

Share This Page