Hallo dames, Ik heb een vraagje. Ik ben 31 Mei bevallen van m'n zoontje, ik geef geen borstvoeding en heb in het ziekenuis toen 2 pilletjes gehad daar tegen. Die hebben een week geholpen, na die week begonnen ze flink te lekken en werden zeer pijnlijk, sinds 4 dagen was het over en gister morgen begonnen ze weer zeer te doen en sinds vanmorgen lekken ze weer heel erg. Is dit normaal? Alsvast bedankt de gene die antwoorden.
Ik heb van de week toevallig zo`n zelfde topic geopend. Ik ben 28 mei bevallen, ook 2 tabletjes gehad maar ik lek ook nog steeds. En soms ook wat pijn in mijn bortsen. Ze zeggen dat het normaal is. Ik ga het bij de nacontrole navragen aan de gyn
ik heb helemaal geen tabletten gekregen , hadden jullie al aangegeven geen bv te geven? Ik moet ff denken hoor bij mij duurde het ook wel ff voordat het lekken stopte. Maar heb dag en nacht een bh omgehad tegen de stuwing en toen de stuwing na een paar dagen stopte was het lekken na een aantal dagen ook gestopt. Ik zou het gewoon ff vragen.
Hier ook nooit tabletten gehad en ook geen bv gegeven. Heb een paar dagen ontzettende stuwing gehad en toen was het over. Alleen nu na anderhalf jaar, als ik in mijn linkertepel knijp, komt er in eens een druppel bruine vloeistof uit
Hier ook een jaar gelekt. Ik had van alles geprobeerd, zelfs medicatie. Het heeft allemaal niet geholpen. Nu lijkt het wel gestopt te zijn (even afkloppen). Je kunt bij de HA laten checken of je hormonen weer hersteld zijn.
Ik ben 18 nov bevallen en ik heb rond mijn eisprong nog last van lekkerij. Ook als ik in mijn tepel knijp lekt het nog.
Ik heb geen pilletjes gehad en ook geen BV gegeven en heb ook nog weken en weken gelekt. Ging bij mij vanzelf weer over. Je kunt het altijd navragen als het je niet lekker zit!