Hallo, Ik ben nieuw hier op de site en ben nu bezig met mijn 5e ronde met Clomid. Dit keer moest ik 3 pilletjes van 50 gr innemen. Heb wel last van bijwerkingen, namelijk last van lichtflitsen en dergelijke. Meer mensen die hier last van hebben? Daarnaast heb ik het idee dat ik me een beetje depressief voel. Heeft iemand hier toevallig ook last van? Groetjes Merel.
Hoi Merel, ik had ook wel wat last van bijwerkingen van clomid. Ik had vooral last van opvliegers, buikpijn en misselijkheid. Van lichtflitsen of depressieve gemoedstoestand heb ik geen last gehad. Moet je 3 pilletjes per dag nemen of 3 dagen achter elkaar 1 pilletje? Liefs Margot
jups, tis alweer een tijdje geleden maar werd er idd ook erg depri van, miss ook wel omdat het een combi is van clomid en dat het allemaal niet wil vlotten..
Heel herkenbaar, ik had dat ook met 150 mg. Veel lichtflitsen en een heel depri gevoel. Kon ook erg snauwen op iedereen.
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij dat er meer mensen last hebben van bijwerkingen; ik begon me al een beetje ongerust te maken. Ik ben nu al weer klaar met de reeks pillen, maar ik moest er 3 per dag innemen. in het ziekenhuis zeiden ze dat ik ze dan beter over de dag kon verspreiden als ik veel last had van bijwerkingen. Vrijdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd, hopelijk weer eens wat goed nieuws. Heeft iemand al ervaringen met spuiten in plaats van de clomid? Groetjes Merel
Ik hoefde maar 1 pilletje per dag van 50mg dus misschien had ik daarom niet zo veel last van bijwerkingen. Hoewel ik de opvliegers al erg genoeg vond Krijg je vrijdag een follikelmeting? Ik zal alvast voor je duimen dat er een mooi eitje groeit!
Ik kon mijn eigen onderwerp niet meer terugvinden. ben weer bij het zh geweest en ik heb 2 eitjes. Gisteren pregnyl-spuit gehad en moet vrijdag terug naar het zh. bedankt voor jullie reacties Margot en Jada. Wat is jullie verhaal?