Hallo allemaal! Ik maak me sinds enkele dagen zorgen over mijn menstruatie en eventuele zwangerschap. Ik ben al een paar maanden van de pil af en hebt niet een heel erg vaste cyclus. Ik ben nu ruim een week over tijd, wat voor mij nog redelijk meevalt. Wel heb ik sinds een week een aantal 'klachten' waardoor ik me nu wel zorgen maak. Zo heb ik echt al een week ontzettend gevoelige borsten, vergelijkbaar met een soort spierpijn ofzo. Ik ben ook al een week of twee, heel erg moe en slaap veel. Verder geen misselijk, wel wat meer drang tot eten. Daarnaast moet ik vaker plassen dan normaal. Komt dit iemand bekend voor? Ik wil morgen een test gaan halen, maar morgen is niet vanavond helaas
Hoi! Je hebt er waarschijnlijk niks aan.. maar ik doe mee met een testje morgen ik word ondertussen gek van de onzekerheid! Vanmorgen portemonee vergeten en smiddags had ik geen tijd meer om een testje te halen. Spannend!
En heb je al een testje gedaan ? mijne was negatief. T was niet met het allereerste plasje van vandaag, maar dat maakt niet uit denk ik. Ik moet dan toch maar afwachten, cyclus zal wel gewoon in de war zijn.
Ik heb net ook m'n test gedaan, ook negatief. Doe er over een paar dagen voor de zekerheid nog eentje. Heb nog altijd dezelfde 'klachten' dus het moet toch iets zijn. Ondanks dat ik nog geen kinderwens heb en het eigenlijk helemaal niet praktisch is nu, zou ik het ineens toch jammer vinden als dit een loos alarm is van m'n lichaam
Vervelend he! Hoe het lichaam ons kan foppen soms. Normaal heb ook een heel regelmatige cyclus en minder 'klachten'. Alhoewel, die zijn ook bijna allemaal verdwenen. Heb ook de hele dag het gevoel, al ruim een week lang, dat de menstruatie elk moment door kan komen. Nou ja, dat wachten dan maar af en zal dat wel mijn nieuwe ritme worden.
Bij sommige tests is eerste plas wel van belang. Omdat mijn cyclus ook niet te voorspellen was heb ik bewust eerste plas getest omdat daarin meeste HCG zit. Succes beide met volgende test!
Bij mijn huidige zwangerschap had ik ook eerst negatief getest (digitaal) en later bleek toch dat het positief was... Dus er is nog hoop!
Ik had een test van de DA (zijn echt duur! ), maar ik was al wel een aantal dagen 'overtijd' toen ik de test deed. Daarom dacht ik dat het 2e plasje ook wel voldoende was. Vorige zwangerschap ook paar dagen over tijd en na 3 seconde was het streepje knal roze! Heb nu dus weer expres zo lang mogelijk gewacht met testen Na 1 a 2 weken 'over tijd' geweest te zijn(wist niet meer precies wat ik aan moest gaan houden), begon de menstruatie eerst rustig en na een paar dagen echt hevig en veel buikpijn! Mijn lichaam gaf toch helaas vals alarm en zal mijn cyclus ook veranderd zijn. Ik ga sowieso ook nog even naar de HA. Edit: heb geen 2e test gedaan overigens
Wat lief! wil het liefst nog paar maandjes wachten, half jaartje, voor meer zekerheid met werk etc. Maar ook nu is het meer dan welkom!